tirsdag 19. januar 2010

Naiv og feilslått innvandringspolitikk

Dagbladet 2010-01-12: Fire års fengsel for overfallsvoldtekt
VG 2010-02-12: Fire års fengsel for overfallsvoldtekt

"En 33 år gammel mann er i Oslo tingrett dømt til fire års fengsel for overfallsvoldtekt av en 17 år gammel jente. Voldtekten skjedde på en byggeplass i Oslo sentrum i juli i fjor. Jenta, som ikke selv er fra byen, var på besøk hos venner og var ute på byen."



VG 2010-01-19 Jager brutal voldtektsmann i Ålesund

Dagbladet 2010-01-19 Frykter brutal voldtektsmann

VG 2010-01-22 Trapper opp jakten på voldtektsmann i Ålesund. Ber om Kripos-bistand


I Ålesund har en ikke-vestlig innvandrer overfalt og forsøkt voldtatt 4 unge norske kvinner.

"Natt til søndag ble en 23 år gammel kvinne overfalt i krysset mellom Aspegata og Kirkegata. Her er det godt belyst, og mange personer beveger seg langs veien etter stengetid ved utestedene i sentrum. Men tilsynelatende uten å bry seg om faren for å bli oppdaget hev voldtektsmannen seg over kvinnen, og dro henne inn i en snøfonn.
På nøyaktig samme sted ble en kvinne overfalt og voldtatt natt til 10. mai i fjor, etter at to andre kvinner hadde blitt utsatt for grov vold og voldtektsforsøk i samme område tidligere samme natt. Nå etterforskes sakene fra mai sammen med voldtekten natt til søndag.
- Den brutale voldsbruken er av en type som gjør at den i seg selv er et fellestrekk, sier Rishaug."

I Ålesund er norske kvinner såpass terrorisert at de ikke våger gå utendørs uten pepperspray og hund.

På Grønland i Oslo trakasseres homofile av muslimer, og muslimske kvinner som ikke går med tildekkende klær trakasseres og hundses. De foretrekker å unngå Grønland.

Smart innvandringspolitikk vi lager oss her til lands. Norske kvinner må ta støyten for en totalt feilslått innvandringspolitikk. Og for politikere som ikke tar grep, selv om varsel-lysene har vært der i mange år allerede.

Jeg mener Norge burde gi opphold til 1000 (ett-tusen) innvandrere per år, ikke mer. Og prioritere kvinner - de har det vanskligst i sine hjemland, og de oppfører seg best når de kommer til Norge. Alle innvandrere som begår kriminalitet burde sendes ut øyeblikkelig. Norge er så naive og dumsnille som ser gjennom fingrene med absolutt alt. Her er det omtrent alle pakistanske menn i Norge som hever trygd urettmessig og ikke betaler skatt for taxi-kjøring. Hvor mange av dem har blitt returnert? Hovedpersonen fikk 2 år i fengsel, og dro tilbake til Pakistan før han skulle til soning - i Pakistan lever han glade dager med landsbygdas største hus, ferie-palass osv. Var dette mennesker som var i fare i sine hjemland, eller kom de til Norge kun for å utnytte systemet økonomisk? Hvor mye har svindelen, tapte skatte-inntekter samt ikke minst politi-arbeidet o.l. i etterkant kostet Norge?

I Stavanger, derimot, er noen ikke-vestlige taxi-sjåfører blitt kjent for å voldta sine norske, kvinnelige passasjerer.

Den dagen oljepengene er slutt og vi sitter med en massiv muslimsk / afrikansk befolkning, gjerne med statsborgerskap, blir det tøffere tak for Ola nordmann.

13 kommentarer:

  1. Helt enig. Folk som ikke klarer å oppføre seg skal sende rett ut av landet igjen. Og de få som vi kan ta inn hvert år må med en gang settes i et arbeidsprogram der norsk læring inngår slik at vi får dem ut i ordentlig arbeid og at de kan bidra til samfunnet.

    Det har gått for langt og politikerne har ikke kontroll lenger. Straffene i norge er også altfor lave og vi hører om gjengangere som er blitt arrestert opptill 20 ganger for narkotika salg og snylting.

    SvarSlett
  2. "I Ålesund er norske kvinner såpass terrorisert at de ikke våger gå utendørs uten pepperspray og hund."

    Merkelig.. Jeg har bodd i Ålesund, midt i sentrum. Jeg følte meg alltid trygg og gikk alene hver eneste kveld fra og til trening. Jeg kan egentlig ikke huske å ha sett så mange utlenninger der i det hele tatt, de som sitter på gatehjørnene å spiller trekkspill kanskje. I strøket hvor jeg bodde ble postkassa mi stjelt, pc'n til venninna mi ble stjelt, og folk låste seg inn og tok ting på felles vaskerom. Men dette var av ålesunderne selv, ikke utlenningene. Utlenninger er som alle andre, mennesker.

    Jeg bor sammen med en inder, en tyrker (hjelp muslim!), en fra canada og to fra england. Triveligste folkene jeg har møtt. Tror man skal være veldig forsiktig med å dra en hel verdensdel/relgion under en kam..

    Mener du virkelig at Norge som er det rikeste og mest folkeromme landet i verden skal bare ta inn tusen mennesker i året? Det er ikke mer enn en boligblokk i India.

    Lurer på hvordan verden hadde sett ut om alle hadde hatt denne tankegangen.

    SvarSlett
  3. Ingen tvil om at det finnes både gode og dårlige mennesker av alle hudfarger\religiøse tilknytninger osv. Men KIJO kan du virkelig nekte for at det begynner å bli svært vanskelig selv for en blodrød sosialist som deg å ikke se sammenhengen mellom kultur\nasjonalitet\religion og et utrolig klanderverdig kvinnesyn? Noe som statistikken som sier at ganske enkelt SAMTLIGE overfallsvoldtekter i Norge de siste 5 år er begått av folk med utenlandsk bakgrunn og som oftest (alltid) folk med Islam som religion?

    Er greit å ville fremstå "fresh" og uten fordommer men du kan fortsatt ikke benekte fakta og realiteter

    Jeg kjenner selv sikkert 20 muslimer som alle er gode mennesker som aldri kunne drømt om å begå slike handlinger, de er kanskje noen av de bedre folkene jeg kjenner - men det forandrer ikke de enkle statistikker som sier at overfallsvoldtektsproblematikken i Norge eksklusivt er et innvandringsproblem....greit å være tolerant men man må ikke sukkerstrø virkeligheten og benekte den selv om det kanskje virker kulere å mer "verdensvant" å fremstå slik.

    SvarSlett
  4. Du har helt rett, norge går til helvete, merkelig at ikke flere skjønner det. ps! i Oslo er det ti ganger verre.

    SvarSlett
  5. Wow, virker til at vi har mye til felles bloggstarter. Stemmer selv Frp enda jeg er for miljøvern og et likestilt samfunn. Har bodd i Oslo i snart 6 år, og jeg liker heller ikke den utviklingen landet har tatt. Greit at landslagene har blitt bedre, men over et bredere spekter har vi fått et mer utrygt samfunn. Tilliten mellom folk har sunket, folk låser dørene med 3 låser, og jentene kan ikke gå alene hjem fra byen uten å bli spiddet. Innvandring har skapt store problemer, og du som er fra Oslo vet garantert hva jeg snakker om. Bor på Tåsen og kan ikke løpe en kilometer med bikkja mi før jeg blir tilbudt alle mulige typer dop av mørkhuda skikkelser. Norge har penger og mulighet til å hjelpe..men vi kan fortsatt ikke fungere som halve verdens sosialkasse(satt på spissen). Jeg er redd for hvordan det blir om 10-20 år dersom utviklingen ikke stanses. Du drar frem Grønland, et område jeg kjenner godt til etter å ha jobbet der 1 års tid. Man begynner å se et samfunn som danner seg i det eksisterende samfunnet, med egne byråer, butikker, moralske lover og religion. Alt det som kunne gå galt med integreringen i Norge, har i praksis slått ut etter min mening.
    Jeg ber nordmenn tenke seg nøye om, og vurdere hvorvidt dette skal fortsette. Vi har masse flotte utlendinger som bor og jobber i oslo, og jeg er personlig venn med flere av de. Men å masseimportere skjeggete mullaer som kun kjenner geita og spaden sin er noe som ikke fungerer i lengden. Vi har alt dette maset om at Norge skal redde alt og alle. Men jeg skal gi dere noe å gruble på. Omtrentlig 28 millioner innbyggere var tallet ved siste folketelling i Jemen i Juli 2005, hvor 46% av befolkningen er yngre enn 15 år, og 2.7% eldre enn 65 år. I 1950, var antallet 4.3 millioner innbygere. Innen 2050, anslås det at antallet vil stige til ca 60 millioner. Disse menneskene har INGEN penger eller utdannelse, men likevel føder de 10-12 unger hver. Og hvor skal alle disse menneskene gjøre av seg den dagen mat og vannkrisene slår inn? Jo, de kommer hit, enten til Norge eller resten av Europa. Jeg virker kanskje kynisk, men jeg synes utviklingen er skremmende, Vi kan ikke redde verden samme hva. Er så luta lei av folk som ikke vet eller ønsker å forstå det som pågår i Oslo. Bedrevitere fra SV og Ap med sin politiske korrekthet som ikke evner å se problemet i hvitøyet.

    Norge går en usikker framtid i møte, og jeg vil ikke at mine barn skal vokse opp i ghettoen Oslo, anno 2020. Det har gått alt for langt, og etter min mening burde vi innføre morarium på innvandring, inntil vi har fått kontroll på de som allerede er her.

    Takk for en fin blogg. og PS: Jeg er absolutt ingen rasist, så bare hold kjeft den som skulle gidde å slenge det etter meg.

    SvarSlett
  6. Tusen takk Lars Jørgen!
    Jeg stemmer FRP jeg og selv om jeg står i Natur og Ungdom og selv opptatt av Miljø! Jeg raser over FRPs miljøpolitikk, men jeg kommer til å være tro mot dem inntil innvandringspolitikken er foandret!
    Jeg er ung, bor i Ålesund og vil ha friheten vår tilbake.
    Ung Ålesundsjente

    SvarSlett
  7. Det heter ikke "pakistanske menn...."

    Dete heter j.... pakkiser!

    SvarSlett
  8. Dette kommer til å bli vanlig i hele landet. Det bygges nå asylmottak i vær eneste lille bygd. Å de prøver å tvinge oss til å like det.

    SvarSlett
  9. Montro hva totalt 10-20 prosent av norske kvinner som er voldtatt koster velferdsstaten i traumebehandling og eventuelt uføretrygd?

    SvarSlett
  10. De grisa legger ann på 10-12 årige døtre i baksetet i bilen til foreldrene. ÅPENLYST. Men nordmenn prater aldri sammen, så mor og far får aldri vite..

    SvarSlett
  11. Hva faen har overfallsvoldtekter med Islam å gjøre?

    SvarSlett
  12. "Hva faen har overfallsvoldtekter med Islam å gjøre?"

    I Sverige är det så att män från muslimska länder är kraftigt överrepresenterade i våldtäkts-statistiken.
    Jag gissar att det är likadant i Norge.

    Kanske är det kvinnosynen inom Islam?
    Kanske ser man i muslimska länder mildare på våldtäkt?
    Kanske får kvinnan "skylla sig själv"?

    Johan

    SvarSlett
  13. IKKE la dere lure, kjære naive nordmenn, skandinaver…

    Dette er det sanne fjeset til Islam!!!

    Undercover Mosque: The Return

    A year-and-a-half after the critically-acclaimed film Undercover Mosque was first screened, Dispatches goes undercover again to see whether extremist beliefs continue to be promoted in certain key British Muslim institutions

    http://www.truthtube.tv/play.php?vid=601

    http://www.truthtube.tv/play.php?vid=602

    http://www.truthtube.tv/play.php?vid=603

    http://www.truthtube.tv/play.php?vid=604

    http://www.truthtube.tv/play.php?vid=605

    Sjekk linken og les boka, God Is Not Great, How Religion Poisens Everything,
    Christopher Hitchens.
    http://www.youtube.com/watch?v=0YPmt8TUoX4&NR=1

    SvarSlett