torsdag 14. januar 2010

Pedofile er svin

VG 20100311: - Ble sjokkert da Lommemannen ble tatt

Nå driver de å "avmonstrifiserer" Lommemannen.
Gunhild Lærum sier bl.a.:"- Jeg er opptatt av å "avmonsterifisere" et menneske som er et vanlig menneske"

Hei Gunhild - vet du hva, vanlige mennesker forgriper seg ikke på barn.

Spar meg for sympati for Lommemannen. Et menneske som forgriper seg på 100-vis av barn over titalls år er et svin, et monster, et u-menneske. Han bør får livstid i fengsel samt tvungen kastrering.

I Aftenposten, papirutgaven, idag sto det en veldig interessant artikkel om en amerikans advokat James Marsh som har lykkes med å dømme personer som laster ned barneporno til å betale penge-erstating til ofrene. Her er saken på nettet:

New York Times 20100202: Child Pornography, and an Issue of Restitution

-------

I USA har de klart å redusere seksuelt misbruk av barn med 38% fra 1993 til 2006. I linken under er resultatene gjengitt samt man forsøker å forklare hvorfor misbruket har gått ned.

Yahoo News 2010-02-03: APNewsBreak: US study shows drop in child abuse

Neppe slik i Norge. Her prioriterer vi å motta så mange somaliere, muslimer, pakkiser, gambiere og annet pakk som mulig. I tillegg til et ukent antall ulovlige innvandrere - de dukker jo opp jevnt og trutt hver gang våre kjære nye landsmenn slår seg løs med skytevåpen, overfalls-voldtekter mot norske kvinner, taxi-svindel, gjeng-kriminalitet, og annet - og det skjer jo hele tiden, og oftere og oftere. De rød-grønne er mest opptatt av å få verdens negere og muslimer over på den gode norske trygda. Da er man jo liksom garantert at det går galt - både for dem, og for oss. Norske barn er mindre viktig. Overgripere som voldtar sin 6-åringe ste-datter, år ut og år inn, i perioder på daglig basis, får 5 år i fengsel, ute etter 2 1/2 så de kan fortsette der de slapp. For et råttent system. Jeg blir kvalm.

Fem års forvaring for overgrep mot stedatter

Gi dette svinet av en feig mannsling 20 års forvaring + kastrering.

Blir spennede å se hva Høyesterett sier. Norsk Høyesterett er jo kjent for å være en pedofil-vennlig gjeng gamlinger. De holder straffene nede så godt de kan.

VG 2010-01-14: Mann dømt for voldtekt av 6-år gammel stedatter

Her er det en manns-person som har voldtatt den 6 år gamle ste-datteren.
Var det opp til meg burde denne personen kastreres (slik at seksuell evne forsvinner) samt settes i fengsel i 10 år eller mer. Da gir man en straff, samt beskytter ofrene, samt sender et signal til andre potensielle overgripere.

Å gi personen 3.5 år i fengsel (ute etter under 2 år) og en bot på 100 000 som erstatning til offeret, er en altfor lav straff.

Norge er et paradis for pedofile overgripere. Her til lands får man snart mer straff for å benytte svart arbeidskraft enn for voldtekt av småunger.

26 kommentarer:

  1. Helt enig! Vi er på samme bølgelengde.
    Jeg tror ingen med riktig tankegang kan se
    på et barn og bli opphisset. Det er KVALMT

    SvarSlett
  2. hvorvidt en person kan se på et barn og bli opphisset er en personlig greie som er ganske individuelt vil jeg tro. Gjerne miljøpåvirket. Det finnes nok av tidligere misbrukte som fortrenger fortiden ved å normalisere den, og kanskje heller få de vonde minnene til å bli det motsatte. Hvorvidt denne personen skal utnytte andre for å få tilfredstilt sine personlige lyster er en annen sak. Jeg synes personlig han fortjener en mye strengere straff.

    SvarSlett
  3. Kastrering, samt ukentlig voldtekt av andre innsatte i 10 år er på sin plass for sånne svin!

    SvarSlett
  4. Enig i at det alt for mild straff. De ødelegger resten av livet til en person så burde nesten blitt sett på som drap. Kvalmt.

    SvarSlett
  5. Jenta og hennes familie blir utsatt for nok et overgrep - denne gang fra det Norske rettssystem. 3 år og seks måneder er en latterlig lav straff. Er det ikke snart på tide at barna våre har større rettsikkerhet enn overgripere og at samfunnet beskytter de mot slike tullinger?

    SvarSlett
  6. Jeg er enig i at 3,5 års fengsel er for lav straff, men med tanke på hvilket syn befolkningen har på pedofile overgripere (slik det blir demonstrert her), så gjør denne "straffen" mer enn opp for den lave fengselsstraffen. Han kommer til å være mer eller mindre sosialt isolert resten av livet.

    SvarSlett
  7. Desverre står det ikke i noens panne "jeg liker små barn - pass dere for meg". Denne karen blir nok ste far til flere små jenter, om noen år kan han ha ødelagt mange familier for livet. Er det overgripere vi skal beskytte i dette landet og ikke barna våre?

    SvarSlett
  8. Burde vært likestillt med straffen for mord når de kan gjøre noe slikt!! Dessverre er det de pedofile som blir beskyttet, og ikke de stakkers offerene. Få svina innesperret på livstid!!!

    SvarSlett
  9. Det eneste som hjelper mot denne typen overgripere er kjemisk kastrering. Endel av de som har fortalt omgivelsene om dette, sier selv at de ikke klarer å la være å røre barn, fordi det er barn de blir tent på. Mange ønsker ikke å gjøre det, men de klarer ikke å la være. Å da slippe slike mennesker ut i samfunnet er for meg helt uforståelig. Blir man dømt for slike ting, burde man hatt to valg. Enten å bli innesperret for resten av livet, eller å kjemisk kastrere seg. Å få en slik lav straff er intet annet enn et hån mot resten av befolkningen og barna våre.

    SvarSlett
  10. Er det noen av dere som for alvor tror at strengere straffer vil føre til en nedgang av seksualforbrytelser?

    Strenge straffer har aldri og vil heller aldri føre til noen nedgang i kriminaliteten. Å straffe mennesker utelukkende for å tilfredsstille "folk flest" sin hevnlyst, er heldigvis noe man ikke driver med i vårt moderene samfunn.

    SvarSlett
  11. Till anonym 19.53
    Ett straff har flera syften:
    -det ska vara tillräckligt hårt för att verka avskräckande för andra brottslingar.
    -det ska vara tillräckligt hårt för att offret/offrets familj ska känna att rättvisa skipats.
    -samhället ska känna att rättvisa skipats, för att rättskänslan och förtroendet för samhället ska bevaras.
    -och samtidigt ska det ge brottslingen en rimlig chans att komma tillbaka till samhället.

    I fallet ovan döms en pedofil till 3.5års fängelse. Han kanske är ute efter 2år.
    Pedofilen får visserligen en chans att komma tillbaka till samhället. Men ingen kan väl säga att rättvisa skipats? Straffet är för lågt. Det hade varit rimligare med 7år i fängelset, beroende på om han är straffad tidigare eller ej.

    I sommras blev en svensk man mördad av en mörkhyad man. Mördaren dömdes till 6års fängelse. Han lär vara ute efter 4år.
    Vilket skämt! Vilket sjukt skämt.
    Lämpligare hade varit runt 15år.

    Vi behöver, i Norge såväl som i Sverige, betydligt skärpta straff.

    (Och vi behöver drastiskt ändra den invandringspolitik som leder till att båda våra folk kommer att vara i minoritet, i sina länder, runt 2040-2050.)

    Johan

    SvarSlett
  12. I et moderne samfunn er det å ilegge straff bare begrunnet i prevensjonshensyn. Straffen skal virke avskrekkende, ikke brukes som middel for hevn!

    Rettferdighet, for meg er det et svært vanskelig begrep. Flere undersøkelser viser også at når vanlige folk konfronteres med enkeltsaker, belyst fra begge sider, blir tørsten etter hevn og straff langt mindre..

    La det være klinkende klart: Jeg synes i likhet med dere at den seksualforbrytelsen som denne saken handler om er grusom og avskyelig, jeg forstår ikke hvordan noen kan handle slik!

    Men jeg er samtidig helt overbevist om at mere straff ikke vil løse noe som helst. Vi skal straffe slik det er nødvendig for å oppnå den nødvendige avskrekkende effekten. Ut over det er straff et onde som man i et humant samfunn ikke påfører andre i større grad en strengt nødvendig.

    SvarSlett
  13. Blir så forbannet provosert av slike folk som sier at voldtekt bør likestilles med mord. Er det rart ofre har det vondt når resten av samfunnet ser på dem som øgelagte mennesker som er døde innvendig?!
    Og de som ønsker å innføre tortur, daglige voldtekter eller gud-vet-hva er mentalt like "onde" som overgriperne selv, og en grundig titt i speilet er til å anbefale.
    Til sist: hva i huleste er vitsen med både kastrasjon OG livstid!? Har de tilgang på små barn i fengselet kanskje?

    SvarSlett
  14. Problemet til Norge er at straffene er så lave at for utlendinger så "LØNNER" det seg å utføre kriminelle handlinger her i landet. Det er så sinnsyk lav straff her i landet at jeg mistenker mange utlendinger for at dem kommer hit for å utføre div handlinger.. dødsstraff i deres land er 2 år i Norge.. mitt forslag er at vi tar jævlene å sender dem hjem til sitt eget land å får dem straffet der!

    SvarSlett
  15. Til anonym kl 1651.

    Du har liten peiling.. sjekk ut statestikken over hvor mange kriminelle som utfører kriminelle handlinger ved prøveløslatelser og permisjoner! Derfor er kjemisk kastrasjon noe som alle som voldtar burde fått utført.. å livsvarig fengsel er noe som dem burde få.. hvorfor? jo fordi dem som blir dømt for voldtekter har en 86% sjanse for at dem gjør det igjen, å fordi at 64% har gjort det fler en 2 ganger før dem ble tatt.. Så når en person blir kjemisk kastrert så kan du trygt si at det ikke vil skje igjen.. å det kan du kanskje være glad for den dagen datteren din IKKE blir voldtatt av en eks innsatt!

    SvarSlett
  16. De pedofile er syke barne råvdyr som ikke burde slippes ut og kan ta fler barn. til anonym 11. mars 2010 16.51.
    Vil si at en del av de voldtate tar jo selvmord etter det som skjer med de. så at di ikke skal i samme bås synest jeg er ganske sykt.

    SvarSlett
  17. Dere er virkelig enkle mennesker. Jeg blir langt mer bekymret for menneskehetens fremtid når jeg forviller meg inn på slike blogger enn når jeg leser om lommemannen.

    SvarSlett
  18. Og dette kommer fra en blogger som hevder:
    "Jeg er imot undertrykking, ufrihet og likgyldighet, og tror det heller er disse synspunktene som går som en rød tråd gjennom mange av innleggene."

    Du bør snarest kreve pengene tilbake for utdannelsen din.

    SvarSlett
  19. Jeg må si meg ganske enig i bloggeren her. Det virker som om pedofil, overgrep og barneporno er ord som har blitt helt vanlig i det norske språk.
    Vi reagerer nesten ikke lenger på disse ordene , og det skremmer meg.
    Vi lever faktisk i et samfunn som "avmonsterifiserer" og vanliggjør overgripere.
    Det er jo helt sykt!
    Tror folk må bli minnet på om hvor ille dette egentlig er.
    Hørte en ting på tv for en stund siden, som virkelig fikk meg til å ane hvor grusomt dette er: Barneporno blir laget med og uten lyd. Noen vil ikke ha lyd, slik at de kan "fantasere" om at den lille jenta på fem (bundet på hender og ben med gaffatape, og voldtatt av tre voksne menn)faktisk nyter behandlingen. Mens andre vil høre de forferdelige smerteskrikene.......
    Man kan jo bare tenke seg hvor mange barn som går igjennom dette hver eneste dag.
    Nei, de er svin. Synes ikke de har fortjent noe verdig liv i det hele tatt.

    SvarSlett
  20. Til:Anonym 11.mars 2010 16.58

    Hva i helvete har dette med tema? Det er ikke utlending som er Pedofil han er NORSK.
    Jeg har ikke lest enda om en utlending som er blit dømt i Norge for pedofili.
    Så din jævla pedofile svin som er gjenomsyret av rasisme finn et anet sted for å utryke din frustrasjon.

    SvarSlett
  21. Anonym
    16.58
    -Du
    er
    en
    uopplyst
    tulling

    SvarSlett
  22. Til 17.06:
    Jeg var kanskje litt snar til å konkludere med at når folk som skriver her mener livstid, så mener de virkelig låst inne for resten av livet. Mener de 21 års fengsel er det en annen sak.

    Til 17.19: Jeg sier ikke at voldtekt ikke er en skadelig handling, for å bli tvunget/lurt til å gjøre noe man ikke vil mot sin vilje er definitivt destruktivt, men jeg mener at samfunnet gjør vondt verre når de ikke kan se voldtektsoffer for hele mennesker, og i stedet stempler dem som ødelagte. Ja, noen begikk urett for dem, men dette betyr ikke at de ikke kan legge det bak seg og gå videre med deres liv! Dessverre tillater ikke deres medmennesker det, de må være "offer" for resten av deres liv, stakkars små!

    SvarSlett
  23. Jeg ble usatt for dette da jeg var yngre. Jeg anmeldte etter 4 år, og da tok det 2 år før jeg vitnet i retten.
    Han fikk 1,6 år i fengsel.
    Jeg er merket de 60-70 resterende årene av mitt liv (hvis jeg ikke får alzheimer og glemmer alt)
    Tro meg, mange ganger skulle jeg ønske jeg var død i stedet.

    SvarSlett
  24. Jeg er enig i at pedofile er svin.

    Bare vent, nå som homofili er normalisert, står pedofili for tur. Noen sjarmerende intervjuer på tv med tårer i øyekroken gir ham "et ansikt" og sympati. Snart opprettes det støttegrupper for pedofile, lages filmer, og sikkert også en forskningsrapport på pedoer som "viser" at de bare er vanlige "mennesker" Så organiserer de seg og påberoper seg å være diskriminert, og tilslutt er det akseptert. Vent å se. Huff.

    SvarSlett
  25. Hat er en ond sirkel som ender opp med å bite deg (eller sannsynligvis noen andre) i rævva en vakker dag.

    Drit renner nedover. Nedover generasjonene, nedover i samfunnet, nedover i familiene.

    Dere vil dømme til voldtekt og død, men intet godt vil komme ut av det.

    Dere ser monstre, men som i virkeligheten er tapte sjeler som samfunnet og familiene har sviktet. Dere fremstår selv som monstre.

    SvarSlett
  26. Hørt at straffesystemet i Thailand er umulig å frifinne seg fra, og at du lett får 20+ år i fengsel for en fillesak, og dermed livstid for grovere saker.
    Fengselet der er overbefolket, de får lite mat har trange celler, må ofre mat(kupong) for å skaffe seg såpe, har et hull i bakken som toalett.
    Ja, hvorfor ikke noe slikt i Norge også?
    Nei, der kom menneskerettighetene...

    SvarSlett