mandag 23. august 2010

Muslimers vis

I dagens Aftenposten står det om et dansk ektepar som mener at det ikke er noen stor forskjell på voldelige og ikke-voldelige islamister. De fører samme politiske kamp - de ønsker begge et stat bygget på islams lover - sharia. Det vil si et system der kvinner undertrykkes, utroskap straffes med steining, tyveri med avkutting av en hånd osv. Et system som ikke hører hjemme noen steds.

Så leser man VG og får bekreftet at dette synet stemmer. Her blir to tenåringer slått ihjel med stokker fordi noen tror de har begått et ran. Som tilskuere står en stor menneskemengde (bare menn såklart, kvinner får ikke lov å gå utendørs, som vi jo etterhvert har lært av våre nye landsmenn. Det beste er å ha en kone som ikke jobber og som bare holder seg innendørs.). Fremst står politiet og ser på, uten å løfte en finger.

Dette er muslimers vis. Tro ikke noe annet - vær ikke naiv.

Sannsynligheten for denne type hendelser og denne type samfunnssystem er proporsjonal med andelen muslimer i landet. Tenk Norge og våre nye landsmenn. You do the math.

Aftenposten 20100823: Advarer mot ikke-voldelige muslimer. – Ikke-voldelige islamister og voldelige islamister fører grunnleggende samme politiske kamp, sier dansk maktpar. De støtter debatten Sverigedemokraterna og Geert Wilders reiser.

VG 20100823: Tenåringer slått i hjel med politiet som vitner. Sjokkerende video skaper oppstandelse i Pakistan

41 kommentarer:

  1. Nå er disse mennene og politiet som var tilskuere under etterforskning da, så det er ikke som om dette er akseptert i Pakistan heller.

    SvarSlett
  2. Ja selvfølgelig må de gjøre noe når vesten har sett videoen. De later som noe de ikke er.
    Men vi har gjennomskuet disse pakistanerne. Fy.

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke noe tilskuer av dette, men jeg ser ikke noe debatt av religion eller tilhørighet av at begge var muslimer.
    Eneste jeg vet om episoden som jeg har sett orginale bilde versjonen er at begge har blitt uskyldig drept, og mine kondolanse går til familien.
    Det er tungt å miste 2 barn i et land der de skal overta eller hjelpe foreldrene når de blir eldre.
    Må en ÆRLIG General ta over makten igjen i Pakistan, for å stabilisere landet.

    Den dagen alle skjønner at religion og politikk ikke henger sammen, den dagen får vi en ærlig og hederlig leder i Norge.

    SvarSlett
  4. Mennesker er syk samme hvilken rase de er ! Men om ingen ser konsekvensene av fremmedfrykten, vil det nok ikke gå lang tid før nye syke holdninger bryter ut blandt folk flest.

    SvarSlett
  5. Fremmedfrykt er noe vi skaper selv, og media hjelper godt med å spre fremmedfrykten.

    Det vi glemmer å gjøre er å prøve å finne faktaene selv.

    Har vi noen gang selv prøvd å gå fram til fremmede person og spurt han om hendelsen, fremmedens synspunkt? Mulig den fremmede er like redd for å bli spurt og svare, eller rett og slett ikke ønkser å diskutere grunnet fremmede er mer redd oss enn det vi er av han?

    SvarSlett
  6. At det ikke er så stor forskjell på mange "vanlige" muslimer og fundamentalister er det nok mange som ser.
    Et viktig område er bekledning. Vi ser hvordan unge jenter - ofte langt under skolealder - påtvinges hijab for at hun skal hjernevaskes. Hun skal hele tiden huske på at hun er muslim, at hun ikke må bli vestlig og at hun skal finne seg i at foreldrene skal utpeke muslimsk ektemann. (Muslimske kvinner kan ikke gifte seg med ikke-muslimer).

    Dette er ekstremt undertrykkende, men i Norge kjemper likestillingsombudet for hijab-tyranniet. Dette sier alt om imkompetansen hos dette organet.

    Med hilsen
    Pathfinder

    SvarSlett
  7. Relgion er så mye mer enn gudstro. Det er også kultur og grunnlag for et tankesett. La oss nå endelig fylle opp landet vårt med flere av dette steinaldertankesettet. Det gir oss mangfold helt til de er i flertall. Da slipper vi debatter om jihab i politiet etc. For da er det jo det nye flertallet som bestemmer og de vil ikke ha slike debatter. Enten er du ening eller så slåes eller steines du i hjel!

    Vi øser inn et antall som tilsvarer en middels norsk by med slike mennesker hvert år. Og det blir bra. Så la oss fortsette slik.

    SvarSlett
  8. Så var det hijaben
    Jeg ventet på den :-)
    Jeg har bodd i Hordaland område i 31 år nå, og kjenner multinasjonale befolkninger her, til og med muslimer. Og det jeg merker med dem er at ingen her påtvinger sine døtre eller koner å gå med hijab.

    Jeg har sett døtrene til mine venner vokse opp, i alderen når de kom i 19 år så er de myndige, jeg tar ikke feil vel Pathfinder.
    De kan velge den bort vel, men mange av dem valgte å ta det på.
    Så jeg ser ikke tvang i bruk av hijab.

    Ja jeg kan se all debatten som kommer ifra TV, men som sagt det er der fremmedfrykten kommer, og det er ikke undertrykking det er praktisering av religionen til muslimene.
    Akkurat som Nonnene er tildekket fra topp til tå.

    SvarSlett
  9. Skremmende lesing dette her...
    Jeg er en dame på 27 år, er muslim, jobbet fast i mange år, har egen bil, egen bolig, giftet meg i sommer med en mann som jeg selv valgte, bruker ikke hijab, med andre ord jeg er IKKE undertrykt slik noen her påstår.

    jeg er stolt av å være muslim og stolt av det jeg bidrar med til samfunnet og miljøet rundt meg.

    Viktig som noe over sier, før dere velger å døme slike som meg er det viktig at dere skaffer dere FAKTA før dere bryter ut med meninger basert på lesing i VG og andre medier.

    Uskyldige drap skjer i alle land og kulturer, dessverre er media flinke til å bringe frem det negative muslimer gjør,, hvorfor? Fordi at det er det som tydeligvis selger bra.

    SLUTT Å DØM MEG UTEN AT DU ENGANG VET HVEM JEG ER OG HVA JEG STÅR FOR!!!

    SvarSlett
  10. IZLAM er FAZICME!

    SvarSlett
  11. @ En muslimsk dame,
    Jeg bor ffor tiden i et muslimsk land og kjenner mange kvinner i storbyene her som jobber, har egen bil, egen bolig osv. MEN, det er dessverre ikke den delen av befolkningen som kommer til Norge. Hvorfor skulle de forlate sitt land hvis de har det godt der?

    De fleste muslimske innvandererne som kommer til Norge har liten eller ingen utdannelse, kommer fra fattige familier, og siden religionen er fattigmannens trøst, er disse menneskene som regel fundamentale muslimer. De fleste kommer hit av økonomiske grunner og ikke fordi de blir forfulgt i hjemlandet. De vet at de kan leve mye bedre i sosialstaten Norge enn de kan leve i sitt eget land, og derfor kommer de hit. Disse menneskene har ingen planer om å integrerer seg, de fleste vet ikke engang hva det ordet betyr. De rotter seg sammen i kommuner og byer og praktisere sin religion og kultur slik de har gort det i hundrevis av år i hjemlandet.

    Damer som deg, eller jeg foretrekker ordet kvinner, er dessverre et unntak hva den muslimske befolkningen i Norge angår.

    SvarSlett
  12. I fjor ble en kristen pakistaner drept og torturert av en politiman i samma byen. Fordi politimannen mente gutten drev med blasfemi.

    SvarSlett
  13. Alle muslimer er i IZLAMS tjeneste, husk det når borgerkrigen begynner.

    SvarSlett
  14. Ta en titt på verdenskaret. I 9 av 10 konflikter er muslimer invorlvert på den ene siden. Er det muslimene eller alle de andre som er problemskapere?

    Islam er en steinaldersk stammerelgion. Den respekterer ingen andre tanker så hvorfor fortjener den respekt av oss? Hva er det som er så gilt med å fylle opp landet med mennesker med slike tanker? Hvorfor i alle verden skal etnisk norske frivillig bli i mindretall i eget land? Og du i Hordalnd som kjenner muslimer. Kjenner du mange? Er det 97% fremmede på skolen din slik det er på flere Osloskoler? Er det uønsket blant foreldrene å ha kristen juleavslutning slik det forekommer i mange Osloskoler?

    SvarSlett
  15. Pakistan, et land å være stolt av...
    De har vært på planeten like lenge som Nordmenn, tyskere, svensker, spanjoler og dette er så lang de er kommet.
    De er jo mentalt i middelalderen, bare så synd de har fått atombomber og automatvåpen. Det eneste de trenger nå er sunn fornuft og en moderne kultur. Stå på Pakistan, antar vi at dere er ett eller annet sted i middelalderen så er vel dere sivilisert om en 4-500 år.

    SvarSlett
  16. @TheB:
    Kan du nevne de 9 konfliktene så skal jeg gjerne svare deg på hvem som er problemskaperen.

    SvarSlett
  17. For det første må man skille mellom islam som en religion, og islam som en kultur. Ikke alle muslimer er tilhengere av sharia, flertallet velger heller å vende seg bort. Det er ikke islam som en religion som er et problem, men den ekstreme kulturen som kan oppstå når man mikser en god del sult, fattigdom, desperate mennesker, og maktsugende mennesker, sammen med en religion som kan bære preg av ekstremisme når man leter godt nok. Og sharia er, til opplysning, ikke et nedskrevet lovverk for islam. Det blir formuler av ulike skriftlærdes tolkninger av koranen og hadithene. Da er det jo litt artig og som trosrettig muslim skal du ikke kunne tolke koranen, du skal kun følge det som står der.
    Og ja, man kan godt si at disse landene ligger en god tid tilbake i forhold til oss - men hvem sin skyld er egentlig det?

    SvarSlett
  18. kjenner og har kjent mange innvandrere. Det er relativt delt hvor de kommer fra, Iranere og Tyrkere arbeider som regel selv, men det jeg har opplevd og møtt av Pakistanere og Somaliere har vært hårreisende. Må dessverre si at 95% ikke har rent mel i posen. Skal høre til historien at halvsøsteren min har konvertert til islam (ikke spør meg hvorfor hun gikk med på det) for en man, ville skille seg senere, og endte opp med å bli forfulgt av hans familie. Muslimers vis

    SvarSlett
  19. Og, noen lurer på hvorfor vi ikke samler inn mer penger til disse folkene...send de et norsk flagg de kan tenne på istede..da går det hvertfall ikke liv tapt.

    SvarSlett
  20. OK Anonym. Her er et lite knippe av konflikter jeg kom på i farten. Det er ikke alle, men det ble fler enn 9:

    Azerbaijan – Armenia (Muslim-Kristen)
    Palestina – Israel (Muslim-Jøder)
    Borgerkrig Irak (Muslim-Muslim)
    Nor Sudan- Sør Sudan (Muslim-Kristen)
    Iran – Resten av verden (Muslim-Jøder, kristene, Hinduer, Homofile og alt annet)
    Pakistan – India (Muslim-Hindu)
    Libya – USA (Muslim-Kapitalisme)
    Borgerkrig Somalia (Muslim-Muslim)
    Intern terror i Malaysia (Muslim-Alt annet)
    Afghanistan – Nato (Muslim-FN)

    Faktum er at det finnes nesten ikke en flekk på kartet hvor muslimer er representert i et vist omfang uten at det er ufred. En ufred som utøves både av styresmakter og mob. Jeg ønsker ikke at mine barn skal leve opp med slikt utenfor dørene.

    SvarSlett
  21. Og løsningen på det hele:
    Heng de som gjorde det på samme plass som tenåringene ble drept på.

    Synes så utrolig synd på barna som må vokse opp i en sånn ondskapsfull kultur/religion.

    SvarSlett
  22. LAND SOM USA SHIT-RAEL SKAPER TERROR OG KRIG.
    DISSE LANDENE SOM HAR BLITT NEVNT,HAR RIKLIG MED NATURRESUSKJER,SOM VESTEN VIL HA. DERFOR KRIG!! AKURAT SOM NORGES VELSTAND KOMMER FRA FATTIGE LAND.

    SvarSlett
  23. Se palestinere i Trondheims vennskapsby Ramallah lynsje to israelere i år 2000 med palestinsk politi som deltakere.

    Søk på Google på ordene lynch og Ramallah.

    SvarSlett
  24. Først av alt vil jeg be dere om å ikke slakte alle muslimer under samme kniv.Bare fordi noen såkallende muslimer har gjort noe galt vil det ikke si at alle gjør det samme.Vi som er muslimer forakter denne typen hendelse selv. For et par år siden kom Fritzl-saken ut om mannen som holdt sin egen datter i kjelleren og hadde flere barn med henne i østerrike.Var han også muslim kanskje og hva med alle de andre voldtektangrepene i vesten?Er de også begått av muslimer?Har vi noensinne sagt at alle kristne eller vestlige er like pedofile o.l??Nei for man kan faktisk ikke dømme alle etter det en annen har gjort.Såpass burde dere vite.
    Det disse villmennene gjorde var verken kultur eller religion men bare menneskeheten og analfabetisme.Menneskehten i seg selv er ganske ond i blant.Vi mennesker gjør hele tiden feil.

    SvarSlett
  25. 23. august 2010 10:04
    Anonym sa...

    KOMMENTAR: Selvfølgelig er det ikke alle som påtvinges hijab, men det er tydelig at det skjer når barn plasseres i dette tankefengselet. Dessuten er det neppe slik at muslimene forteller deg noe annet enn at dette er frivillig.

    Vær også klar over at det er i det siste at hijabbruken har blitt mer aktuell. Dette var ikke så utbredt selv for bare noen år siden.

    Hijabbruk er et godt eksempel på hvordan muslimimporten er i ferd med å ødelegge Norge. Mange muslimer læres opp til at de skal bestemme. Det er vi vantro som skal rette oss etter muslimene. Det er bare å se på situasjonen i muslimske land. Hvordan er vilkårene for ikke-muslimer, ytringsfrihet, menneskerettighter og generell utvikling? Ikke særlig bra. Bare se på et land som Pakistan - som mange av våre nye landsmenn fremhever. Her er det kaos, underutvikling, korrupsjon og som råder. Er det dette som er Jonas Gahr - Sharia-Støres nye "vi"?

    Med hilsen
    Pathfinder

    SvarSlett
  26. Velstanden vår kommer fra nordsjøen. Trodde det var noe alle visste.

    SvarSlett
  27. Jeg skjønner ikke at dere blander inn hijab i dette, det er svært få norsk-pakistanske kvinner som bruker hijab, og enda færre småjenter som gjør det. Det å være muslim er ikke ensbetydende med å bruke hijab.

    Når det gjelder muslimske kvinner som gifter seg med nordmenn så kan jeg fortelle at mine foreldre er pakistanske muslimer og ikke har noen som helst motforestillinger mot dette. Selv valgte jeg å ikke ta stilling til dette med religion, og er å anse som ateist selv om familien min er muslimer. Jeg giftet meg med en typisk nordmann, og hverken det faktum at jeg anser meg for å være ateist eller at jeg giftet meg med en nordmann har vakt noen som helst vrede hos mine foreldre og resten av familien.
    Kanskje det er på tide at noen av dere selvutnevnte eksperter på islam faktisk blir kjent med muslimer og ikke ikke bare dømmer etter det dere har lest i en eller annen rasist-blogg?

    Artig forresten, når dere kommer med argumenter som at vi aldri ville fått ta oss til rette med kirker og diverse i Pakistan. Faktum er at det er flere kirker, synagoger og hinduistiske templer i Pakistan. Feilinformasjon blir ikke mer riktig av at dere gjentar det ørten ganger.

    SvarSlett
  28. Jeg kan også legge til at da en muslimsk mann i min nære familie skulle gifte seg med en norsk, kristen kvinne så var det han som konverterte til kristendommen, ikke omvendt. Rart det, siden alle muslimer tydeligvis er så forferdelig konservative?

    SvarSlett
  29. KOMMENTAR TIL kl. 12.04 - angivelig "muslimsk" kvinne

    Selvfølgelig er det noen med muslimsk kulturbakgrunn som er liberale i dette spørsmålet. Men vanlig er det ikke. Det står jo også i Koranen at muslimske menn kan gifte seg med ikke-muslimsk kvinne, men ikke omvendt.

    Når det gjelder dette med kirker og trosfrihet i Pakistan. Det stemmer at det er kirker i Pakistan, men ikke kom og påstå at det er gode forhold for kristne i Pakistan! Kristene er utsatt for drap og vold, de har dårlige muligheter på arbeidsmarkedet og lever i fattigdom pga. sin tro.

    Ved å gi inntrykk av reell trosfrihet i Pakistan fremstår du lite troverdig.

    Med hilsen
    Pathfinder

    SvarSlett
  30. Rotet med tidspunktet - kommentaren over var til kl 13.06.

    Med hilsen

    Pathfinder

    SvarSlett
  31. Artig hersketeknikk der Pathfinder, det å kalle meg angivelig "muslimsk" kvinne. Passer det ikke inn i verdensbildet du har lullet deg inn i så kan det ikke være riktig, er det slik? Igjen, jeg oppfordrer deg til å faktisk bli kjent med noen muslimer i Norge, jeg tipper det vil bli lærerikt for deg.

    "(Kristne i Pakistan)...de har dårlige muligheter på arbeidsmarkedet og lever i fattigdom pga. sin tro."
    Åh, nesten som muslimer i Norge da. Men du mener vel at det er tilfeldigheter som gjør at jeg hadde store problemer med å bli innkalt til jobbintervju da jeg hadde mitt pakistanske pikenavn, mens jeg fikk meg jobb ganske snart etter at jeg tok min ektemanns norske etternavn?

    SvarSlett
  32. Også interessant at du sier deg enig i at det finnes liberale muslimer. Noe av poenget i denne blogg-posten var vel nettopp det at det ikke var noen forskjell på ekstreme og ikke-ekstreme muslimer, da alle står for det samme.
    Tydeligvis ikke.

    SvarSlett
  33. 24. august 2010 19:06

    Kommentar: Så du setter likhetstegn mellom kristnes situasjon i Pakistan med pakistaneres situasjon i Norge? Ja, det hadde jo vært flott å behandle stanerne på samme måte. Da hadde dere levd i egne landsbyer der kloakken fløt og det hadde vært ok å drepe dere etter anklager om blasfemi.

    Videre må jeg minne deg om at stanerne har frivillig kommet til Norge. Dersom det hadde vært så forferdelig her, hvorfor er alle fettere og kusiner hjemme I Pakistan så ivrige etter å komme hit? Og dersom det er så ille her, hvorfor drar dere ikke hjem til kaoslandet?

    Svaret er selvfølgelig at dere behandles meget bra i landet. Men all statistikk viser at stanerne har liten deltagelse i yrkeslivet. Mao. drives det med juks og fanteri. Drosjesaken er et godt eksempel på pakistansk snuskekultur.

    Det er nettopp dette med den primitive pakistanerkulturen som gjør at mange stanere faller utenfor. Det er bare å sammenligne med f.eks. folk fra Sri Lanka så ser man det. Mange muslimer er rett og slett så kulturelt tilbakestående samt opplært i snusk at de ikke fungerer i et sivilisert land.

    Med hilsen
    Pathfinder

    SvarSlett
  34. MUHAMEDANERERE! De er så flaue over sin egen relgion at de finner oppp realasjoner mellom ekte nordmenn og pakistanere. :) INGEN TROR PÅ EN MUHAMEDANER!

    SvarSlett
  35. Herlighet, dere er patetiske. Javel, jeg bare finner opp alt.

    Faktum er at faren min var 50 år da han reiste til Pakistan og giftet seg med min mor som da var 17 år, etter at deres foreldre hadde blitt enige om dette. Så tok han henne med seg hjem til sin kommunale leilighet i Norge, pakket henne inn i burka og ga henne klar beskjed om å aldri forlate hjemmet uten at han var med. Min far har løyet på seg uføretrygd, samtidig som han kjører taxi svart. Foreldrene mine har ikke så mange interesser, det går stort sett i å lage mat som gjør at det lukter pakkis i hele trappeoppgangen og la være å vaske trappen når det er deres tur. Når det blir kalt inn til foreldremøter på skolen liker de best å bli hjemme og slå ungene, og når det er dugnad liker de å sitte på verandaen og se på de dumme naboene som arbeider.
    Ofte flirer de rått over nordmenn og hvor naive de er, ja de ringer til og med til slektninger i hjemlandet og forteller om dette landet hvor de får alt uten å gjøre noe. Selv har ikke foreldrene mine gjort en dags ærlig arbeid i hele sitt liv, og enda har de ræva full av penger.
    Brødrene mine flyr rundt og voldtar blonde jenter og juler opp tilfeldige nordmenn, mens søstrene mine må holde seg hjemme og lage mat når de ikke er på skolen. Brødrene mine har hver sin norske kjæreste, men da søsteren min ble sett sammen med en norsk gutt på vei hjem fra skolen så fikk hun grisebank av faren vår. En gang spurte den andre søsteren min om hun kunne få gå ute uten hijab, og da ble det juling på henne også. Pappa sier at han heller vil drepe henne enn å miste ære på denne måten.
    Søstrene mine er snart ferdige på ungdomsskolen og da skal de så klart giftes bort til hver sin fetter i Pakistan, som de så skal ta med seg tilbake til Norge og produsere utallige snylterunger med.
    Brødrene mine skal snart over på uføretrygd og når de har fått penger og kommunal leilighet omtrent kastet etter seg fra NAV så er det deres tur til å gifte seg med den våre foreldre velger. And so the story goes.

    Jepp. Akkurat sånn er det. Endelig fikk jeg sagt det som det er, men siden dere er eksperter på muslimer i Norge så visste dere det selvfølgelig allerede.

    SvarSlett
  36. 25. august 2010 22:07

    KOMMENTAR: Jeg skjønner selvfølgelig at mange kan bli oppgitt over det som oppleves som stigimatisering. Man må derfor være forsiktig med å genarlisere, men de tingene du skriver ironisk om er utvilsomt en realitet i mange muslimske familier.

    Imidlertid er det på tide at norske politikere tar mer hensyn til etniske nordmenn enn asylinnvandrere som stjeler gigantiske beløp fra de toffentlige samtidig som f.eks. eldre behandles uverdig. Kommunene bruker penger på å bosette flyktninger i steden for å bygge sykehjem. Selv om pakistanere ikke er flyktninger bidrar også mange i denne gruppen til å belaste offentlige finanser tungt.

    Og når vi i tillegg skal tilpasse oss musliminspirert idiotkultur (der en jævla "profet" som løp rundt i ørkenen for 1500 år siden, og som både hadde samleie med barn, ranet og drepte er den store inspirator)kan noen og enhver ekspoldere i raseri.

    Mvh
    Pathfinder

    SvarSlett
  37. IKKE NOE NYTT FRA MUHAMEDANERE! LØGNERE OG BEDRAGERE.

    SvarSlett
  38. Oh herregud dere er alle patetiske...jeg kan forstå hvorfor dere er her og får ut sinnen deres...altså dere etniske norske...men dere vil aldri forstå at det 25.august 2010 22:07 skrev var faktisk aktuelt, men for mange år siden.Dere sitter liksom fortsatt limt fast der...move on plzz...I dag finner du ingen pakistaner familie som lever slikt...faktisk så er både menn og kvinner fra pakistansk bakgrunn en av de som tar høyere utdanning...dere finner oss i både advokat,journalist,ingeniør,lege,farmasøyt yrker...så vi sitter ikke bare hjemme og får penga av dere...for så snille er dere ikke...vi tjener dem og er faktisk med på å hjelpe samfunnet i Norge.Så ikke sitt og klag...de av dere som klager er nok noen tapere selv som sitter hjemme og drikker øl og er redd for at muslimene skal ta over Norge.Hvis dere er såpass smarte så har dere ingen grunn til å være redd oss.

    SvarSlett
  39. Til: 28. august 2010 05:07

    KOMMENTAR: Er selvfølgelig klar over at de som har vokst opp i Norge er ebdre integrert i arbeidslivet enn 1. generasjon. Men det er uansett et faktum at folk med pakistansk bakgrunn - særlig kvinner - har lav arbeidsdeltagelse.

    Og drosjesaken bedrer vel ikke akkurat ryktet til folk med pakistansk bakgrunn?

    Det er mulig at jeg er for skeptisk til muslimer, men jeg tolker utviklingen mot mer og mer tradisjonell muslimsk påkledning som om Islamsk fundamentalisme brer mer og mer om seg.
    Pakistanere er kanskje ikke blant de verste her, men det er jævlig å se hvordan Oslo mer og mer ligner Somalia.

    Ellers er jeg godt kjent med Islam, og hvordan denne religionen er å forstå. Alle bør se "What the West nedds to know about Islam". Ligger på Google video.

    http://video.google.com/videoplay?docid=-871902797772997781#

    Med hilsen

    Pathfinder

    SvarSlett
  40. Til: 29 august 2010 13:06
    Fint å vite at du faktisk er klar over at de som har vokst opp i Norge er bedre integrert.Men det er faktisk dette jeg prøver å få frem at det er mange forbedringer i 2. generasjon.Og i andre generasjon er det flere kvinner enn menn som tar høyere utdanning og også er i arbeid.
    Nei drosjesaken forverrer faktisk ryktet men det er ikke absolutt alle pakistanere som gjør det.Det eneste jeg ber om er å ikke gre alle under samme kam.

    Når det gjelder denne videoen beviser det hvor ensidige dere er.Hvem er det dere tror på?Noen forfattere??Og hadith som de henviser til kan faktisk være falske.Så lenge det ikke står i koranen om dette så tror jeg ikke på det.Har ikke alle folkegrupper hatt krigshistorie så hvorfor understreke bare muslimers historie?Det har vært krig på profeten Muhammad(pbuh) sin tid også men aldri har de torturert noen sånn som det sies i videoen.Hvis du på basis av denne videoen mener at du forstår islam,da har du ingen rett til å dømme islam eller muslimer:(

    SvarSlett