onsdag 4. august 2010

Våre Nye Landsmenn fyrer løs

Her er det en neger som skyter inn i en folkemengde en lørdagskveld, utenfor et utested på Karl Johan. Som takk for statsborgerskapet?

Hvem er det som gir disse "menneskene" opphold, gratis bolig osv, og til og med statsborgerskap? Vi har en utrolig mengde naive politikere og velgere, noe av svaret ligger vel der.

Norge behøver et nytt politisk parti. Som er MOT ikke-vestlig innvandring. Og FOR miljøvern. Og som evner å forstå at en dag tar oljen slutt, og at man må finne nye næringsveier.

VG 20100804: Tiltalt for tre drapsforsøk etter skyting i Oslo

9 kommentarer:

  1. I om meg påstår du at du ikke er rasist, men bruker åpent ordet "neger" og skjærer alle ikke-vestlige innvandrere over én kam? Hadde jeg hatt så korttenkte og ignorante meninger, ville jeg heller ikke villet at folk skulle vite hvem jeg var. Jeg er etnisk norsk, men i motsetning til deg, ser jeg at det faktisk at det finnes mer enn bare kriminelle innvandrere. I tillegg har jeg bodd ved flere populære reisemål for nordmenn, og ser måten vi forsøpler, herjer og oppfører oss som bavianer fordi alkoholen er billig.

    SvarSlett
  2. Neger er ikke rasistisk! får du faen meg gi deg!
    enig med deg, mot innvandring og for utkastelse av de som ikke oppfører seg. hehe 90% av dem det

    SvarSlett
  3. Du er ikke alene i den tanke gangen.... Blogskriver. Det er heler de som skriker rasist som feier alle holdninger over en kam :P

    Jeg synes det er heler litt rasistisk at avisene får lov å si ifra når det er nordmenn som gjør ugjerningen men ikke f om de får lov å si ifra når det er utlendninger :P

    SvarSlett
  4. Kaller du oss "Nordmenn" for bavianer? er ikke det rasistisk og ikke minst dømmende over alle vi som reiser til sydenog oppfører oss. Synd du var anonym ....

    SvarSlett
  5. Her er det en neger som skyter inn i en folkemengde en lørdagskveld, utenfor et utested på Karl Johan. Som takk for statsborgerskapet?? er det snakk om alle innvandrer eller den jævelen som gjore noe galt? synes det er litt urettferdig å måtte skylde på alle invandrene pga en fra afrikansk bakgrunn.

    SvarSlett
  6. Kalte ikke alle Nordmenn "bavianer". Leser du litt nærmere, ser du at jeg snakket om Nordmenn på ferie på populære feriesteder. Jeg er norsk, født i Norge, har norske foreldre og forfedre; skal mye til for at jeg utøver rasisme mot min egen rase. Tror du har misforstått rasisme. Hvis du blir mobbet av en gjeng kolleger og kaller dem bøller, og hele gjengen er etnisk norske, er du da en rasist?

    Ordet neger kan diskuteres, så der har jeg ingen sterke meninger.

    "Mot innvandring og for utkastelse av de som ikke oppfører seg" - 100% enig, men her er vi inne på noe helt annet.

    "Ikke f om de får lov å si ifra når det er utlendninger" - Hvilke aviser leser du? Står om afrikanere som knivstikker og rumenere som plyndrer dag inn, dag ut.

    "Kaller du oss "Nordmenn" for bavianer? er ikke det rasistisk og ikke minst dømmende over alle vi som reiser til sydenog oppfører oss." - Jo. Her kunne jeg omformulert. Veldig synd for de som oppfører seg ja, fordi det er altfor mange som ikke gjør det.

    "Synd du var anonym" - Hvorfor det? Hva skal du med identiteten min?

    SvarSlett
  7. Det er vel ingen tvil om at det er utlendinger som står bak mye av den tilfeldige volden i Oslo sentrum.

    SvarSlett
  8. "Jeg er en norsk mann i 30-årene fra Oslo med 5 års utdannelse.."

    Jeg regner med du da har regnet fra du begynte på barneskolen. Innholdet i bloggen din tyder ihvertfall på det.

    For alt du gjør er å lufte synspunkter og meninger på ting du ser rundt i media. Det er ikke fnugg av antydning til evne til analyse, kritisk tenkning, eller å kunne bygge et sammenhengende logisk resonnement. Du peker på nyheter i alle retninger, og tar alt til inntekt for dine egne synspukter.

    Nesten alle av dine bloggposter uttrykker hat eller sterk misnøye med innvandrere og innvandring. Det virker som du kombinerer fordommene og holdningene til en som typisk stemmer på en rastistisk organisasjon, men gjerne vil gi skinn av å være litt reflektert og gjennomtenkt. Det er veldig klossete, må jeg si.

    Folk flest vil stort sett alltid gjennomskue deg. Om ikke ved å lese en post, så lese noen flere så ser man hva du er.
    Jævlig trist, egentlig.

    SvarSlett
  9. mange av de negative kommentarene her kommer fra folk som jobber for at Norge skal bli et sosialistisk samfunn, for å få til det trengs det fler ikke vestlige innvandrere.

    SvarSlett