onsdag 23. september 2009

Snik-islamisering

Jeg kaller dette snik-islamisering.
Fantastisk at gamle gode NRK nå skal forkynne en religion som legitimerer kvinne-undertrykking, banking av barn og annen vold og undertrykking. Kvinner skal jo helst gå kledd i telt - og de som ikke gjør det blir banket. En religion fra middelalderen.
Islamistene har tatt nok et viktig skritt.
Hvem er det egentlig som trekker i trådene? Sannsynligvis noen Ap/SV-ideologer som blir valgt av nordmenn bosatt på landsbygda (trygda og foreløpig uten så mange islamister i nabolaget), med nødvendig hjelp av en udemokratisk valgordning.
Er det virkelig dette nordmenn ønsker?
Dette er feil kurs. Vi tar demokratiet vårt for gitt men det blir stadig mindre verdt.

2009-09-23 Dagbladet: NRK viser islamsk forkynnelse

21 kommentarer:

  1. Kristendommen har da hatt samme syn,- tildekking av både hår og kropp. I enkelte fanatiske miljøer skal kvinner fortsatt ikke klippe håret,være mannen underdanig, etc,- selv her i Norge. Religionene, inkludert jødedommen, har tross alt samme opphav..samme områder..man finner samme lover i GT, og som ennå er stammelover innenfor islam, fordi sistnevnte religion ikke har modernisert seg noe særlig i store områder. Og da snakker jeg om steining, ikke spise svinekjøtt, etc. Forbud mot svinekjøtt er forøvrig fornudtig i visse land..pga trikinose. Omskjæring av menn i varme strøk med dårlig tilgang på vann er også helsebringende..for kvinner, for ellers kunne hauger av lumske bakterier skjule seg under forhuden og gi kvinnene underlivsinfeksjoner. Skal folk lystre, må helseregler tas med i religionen :-)

    Jeg synes stort sett religion er noe faenskap, men når det gjelder islam, så er det kanskje bedre den kommer mer frem i lyset enn at religionsdyrkingen skal foregå i mørket på sidelinjen i Norge, for da blir den i hvert fall ikke utviklet i riktig retning. Snarere tvert om, vil jeg si.

    SvarSlett
  2. Man kan jo ikke ta deg særlig seriøst hvis du fremstår med fult navn..

    Petter

    SvarSlett
  3. Jeg er en stilferdig og rolig mann. Må imidlertid få si at dette opprører meg. Er fulstendig klar over at kristendommen ikke har rent mel i posen og at der har skjedd og skjer overgrep i vår statsreligion. Og det er det som er poenget. Vi bor i en kristen stat, og vi har en riks-tv forvalter som jeg ikke kan eller for lov til å velge bort. Jeg betaler ikke NRK avgift for å høre eller se en forkynnelse i en religion som jeg ikke har respekt for eller sympati med. Hadde dette vært lagt opp som en dokumentar, hadde spørsmålet stillt seg helt annderledes.

    SvarSlett
  4. Mellom bakkar og berg ut med havet heve Nordmannen fenje seg heim........
    La oss holde på vår norske kulturarv og la andre land holde på sin, så kan di som vil reise og høre og se som en vil.

    SvarSlett
  5. Enda en grunn til ikke å se på NRK. Synes forøvrig at utviklingen er i tråd med den islamisering man i flere år har advart om vil komme.
    Når selv statskanalen åpner opp for muslimsk forkynnelse viser det hvor langt det allerede er kommet. Det gjentas hele tiden; vi må vise forståelse, likestille andre religioner osv. Fytterakkern for en naivitet,mange vil komme til å angre siden men da er det for sent. Kjenner folk i England som forteller hvor ille det er blitt der borte.
    Det rare er at disse fordømrade sosialistene åpner opp for islam, men motarbeider alt som har med det kristne å gjøre og det i et såkalt kristent land. Fortså det den som kan.
    Se på den naivitet som vises fra et parti somKrF og som ikke kjenner sin besøkelsestid. Om ikke lenge vil Høybråten måtte trygle å be om mer kristen sendetid, men få beskjed om at muslimene er et større trossamfunn og derved må få mest sendetid.

    SvarSlett
  6. 1.
    Gud signe vaart dyre Fedraland
    Og lat det som Hagen bløma!
    Lat lysa din Fred fraa Fjell til Strand
    Og Vetter fyr Vaarsol røma!
    Lat Folket som Brøder saman bu,
    Som Kristne det kann seg søma!


    2.
    Vaart Heimland i Myrker lenge laag,
    Og Vankunna Ljoset gjøymde.
    Men Gud, du i Naade til oss saag,
    Din Kjærleik oss ikkje gløymde:
    Du sende ditt Ord til Norigs Fjell,
    Og Ljos yver Landet strøymde.

    Vil Gud ikkje vera Bygningsmann,
    Me faafengt paa Huset byggja.
    Vil Gud ikkje verja By og Land,
    Kann Vaktmann oss ikkje tryggja.
    So vakta oss, Gud, so me kann bu
    I Heimen med Fred og Hyggja!


    7.
    No er det i Norig atter Dag
    Med Vaarsol og Song i Skogen.
    Um Sædet enn gror paa ymist Lag,
    Det brydder daa etter Plogen.
    So signe daa Gud det gode Saad,
    Til Groren ein Gong er mogen!

    Dette er noe for NRK,KRF,SV,V og tenke over.

    SvarSlett
  7. ...da burde det også være at NRK tar med jøder, katolikker, buddisme, hinduisme osv osv....

    Jeg skal forøvrig ikke se på!!

    SvarSlett
  8. Noe av det som bekymrer meg er at majoriteten av nordmenn ikke bryr seg noe særlig om sitt eget land og sin egen kulturarv. Den norske kulturen ser ut til å bli sakte men sikkert utvasket, uten at folk bryr seg!

    STOPP
    TENK

    Hvor skal dette ende? Tenk igjennom mulige scenarioer for hva som kan skje med dette landet. Utviklingen skremmer meg.

    SvarSlett
  9. Fu f... at det går an dette syns jeg statskanalen skal holde seg una. Jeg betaler den dyre lisensen og vil absolutt ikke se noe av dette kaliberet og ikke vil jeg utsette barnet mitt for det heller. Da kan de lage seg en egen lokaltv kanal hvor de kan gjøre hva de vil, men jeg skal iallefall ikke betale for dette. Helt vilt!!! Dette vil bare bli mer og mer hvis man først åpner for det. enig med anonym over: Jeg Står over!!!!

    SvarSlett
  10. Gratulerer Jens, Kristin og Liv Signe!!!

    SvarSlett
  11. Enig! Stopp. Tenk. "Den som ikke har en historie har heller ingen fremtid" La våre barn og ungdom lære den Norske historie å kjenne og bygge videre på den. heldivis kan vi slå av kanalen når vi vil.

    SvarSlett
  12. At NRK vil sende/overføre fra en klart rasistisk
    relgion/idiologi som islam er syntes for meg helt uforstålelig, den har en klart nasistisk kurs.

    SvarSlett
  13. skriver det samme som jeg skrev på DB, dette er spikern i kista for mitt kundeforhold med NRK. jeg kan til nød godta at jeg med mine lisenspenger må betale for NRK´s nettsatsning (joda nå vi skal betale for ting NRK tjener penger på også) som medførte den siste hevingen av lisenskostnadene, og jeg kan godta at de viser reklame selv om jeg egentlig har betalt for å slippe nettopp denne reklamen - MEN! at middelaldermenn skal få lov til å spre sitt hatbudskap mot kvinner gidder jeg faen ikke betale for! hva FAEN skjer? Skal jeg betale for å lære disse forkvaklede mennene som jeg har fått gleden av å blitt beriket av å berike meg mer!?!?!? Jeg skylder ikke disse kara en krone! Har de ikke uansett en egen kanal som de bruker? er det nå jeg skal ytre den ulovlige setningen "er dette snikinnføring av islam"?

    Oppfordrer alle andre jenter som har blitt overfalt, sjikanert, trakkassert, voldtatt og eller banket opp av disse mørkemenn og å bli med å si opp NRK´s lisens. Vi trenger ikke at STATEN (Som er betalt av oss for å beskytte oss) skal formidle kvinnediskriminerende holdinger til mørkemenn som fra før av trenger noe så absurd som "voldtektskurs".

    SvarSlett
  14. Snik-islamisering?

    Dette er da vitterlig ganske åpent ute i det offentlige rom...

    SvarSlett
  15. Vel det var vel heller ett spark oppover til de som mener islamifiseringen kun er noe som er oppfunnet av FRP.. det stemmer ikke. som du sier/observerer så lever dette i høyeste grad i offentlig rom. men sier du "snik-islamifisering er du paranoid rasist!

    SvarSlett
  16. Hvor er snik-islamiseringen i det hele? Jeg var på eid feirenga .. ingen imam der sa "ok now stand up vi skal konvertere dere" og islam blir ikke tatt som en religion med makt uansett .. så kanskje det er bedre å lese litt før man går helt kokos :D

    SvarSlett
  17. Synes dette er flott jeg. Mye bedre enn at alt foregår bak lukkede dører og folk spekulerer på høyt nivå.

    SvarSlett
  18. Blogger skriver i "Om meg" at han er "norsk mann i 30-årene fra Oslo med 5 års utdannelse". Jeg trodde ni-årig skole fortsatt var obligatorisk i Norge..? Ikke rart man ser så mange skrivefeil og dårlig norsk i blogger og kommentarer da.

    Vise opptak fra Eid-feiringen til muslimer er "snik-islamisering", hehe. Og flere her nevner "norsk kultur", hva nå det er for fenomen? Grøftefyll og lutefisk?

    SvarSlett
  19. Hvis dere bekymrer dere så mye for alt som er skummelt og fælt med islam, burde det jo være bra at dere nå kan få direkte innsyn i hva som foregår? Ikke særlig snikete virker det heller. Hva tror dere liksom kommer til å skje? At dette greiene kommer på TV og vi opplever at MASSE folk konverterer til islam?

    SvarSlett
  20. Det at NRK skal nå vise andre religiøse forkynnende seremonier enn kristne skjønner jeg ikke hvorfor noen er så sjokkerte over. Ikke kan jeg skjønne hvorfor dette er grobunn for frykt. Er det å vise julegudstjeneste, eid eller høymesse på et fjernsynsapparat
    farlig? Hvorfor det? Du bor i Norge! Et fritt land, hvor du står fritt til å:
    -Skru av fjernsynet
    -Zappe til en annen kanal
    -Gå bort fra fjernsynet og dermed slippe å se
    -Ytre deg på din egen blog eller andres om hvor fælt du synes dette, fotball, realityserier, kunstprogrammer eller Skavlan er på tv

    Kanskje det som bekymrer deg er følgende: Kristen forkynnelse har blitt vist på TV siden NRK startet, og over 80% av den
    norske befolkning er medlemmer av statskirka! Well, guess what, det er ikke pga TV at det er så mange medlemmer. Sjekk medlemstallet FØR NRK begynte sine sendinger.

    Pakket inn i absurd paranoia og hat mot det ur-norske. (inntil for et par hundre år sida, så var bygda = Norge og valgordningene som vi har stammer fra den gang for å utjevne forskjellene slik at bygdenorge(størst den gang) ikke skulle dominere over by-norge(små den gang). Ap er et av Norges eldste politiske parti)

    Du, herr blogger, bør skjønne at å vise religiøs forkynnelse på tv ikke er et demokratisk problem, men heller en mulighet gitt av et fritt samfunn med ytringsfrihet og religionsfrihet.

    I udemokratiske og ufrie samfunn så vises gjerne bare en religion på TV, hvis noen i det hele tatt.

    SvarSlett
  21. Dette er bare begynnelsen, det kommer til å bli verre. Nå har de rødgrønne fått fire nye år til å fortsette ødeleggelsen av landet vårt. Jeg kommer IKKE til å se dette programmet, og får vel nesten lyst til å boikotte NRK i fremtiden også!

    SvarSlett