tirsdag 22. desember 2009

Feilslått innvandringspolitikk

Voldtektssiktet kjørte pirattaxi

Her er det en iraker som i 2002 ble dømt til 1 års fengsel for voldtekt av en ung kvinne. Nå har han gjort det samme igjen. Samt en del andre kriminelle forhold i mellomtiden.

Jeg synes straffen for voldtekt er latterlig lav i Norge. Dette tilfellet demonstrerer veldig tydelig hva som er konsekvensen - voldtektsforbryteren slipper ut og fortsetter der han slapp. Å anmelde en voldtekt krever mot og styrke. Dersom gjerningspersonen blir dømt (noe som skjer i et fåtall av sakene), og han får en vits av en straff, så vil ikke det akkurat oppmuntre ofre til å gå til anmeldelse.

1 år i fengsel - ute etter 6 måneder?

Jeg synes norsk innvandringspolitikk er ufattelig naiv. Vi importerer voldtektsmenn og andre kriminelle og tror vi gjør verden en tjenesten. Feil - det er verden som utnytter nordmenns ufattelige naivitet. Verden er ikke så uskyldig og god som vi her i nord innbiller oss.

Og det er norske kvinner som betaler prisen for lave straffer og naiv innvandringspolitikk. Det er en skam. Jeg er 100% nordmann men føler meg mindre og mindre hjemme i dette samfunns-systemet som vi konstruerer.

1 kommentar:

  1. Jeg bare lurer på hva den voldtektsdømte iraneren gjør i Norge nå. Han skulle vært tatt rett fra soning og sendt tilbake til Iran. Men nok engang har myndighetenes ufattelig naive snillisme gått utover en uskyldig person, i dette tilfellet ei ung jente. Myndighetene burde snart tiltales sammen med disse kriminelle "berikelsene" som de tydeligvis elsker og gjør alt for at skal bli i landet.
    Tipper at denne iraneren går på trygd samtidig som kan kjører pirattaxi, de fleste innvandrere gjør det. Er dette en "berikelse for det norske samfunnet? Jeg venter fortsatt på at Storberget skal bli "hardere i klypa", men antakelig venter jeg forgjeves.

    SvarSlett