onsdag 5. mai 2010

Utlever dem til New Zealand

Send disse idiotene tilbake til New Zealand og la newzealanderne gi dem den straffen de fortjener. Et par runder grisejuling samt fengselstid burde lære dem at man ikke skyter utrydningstruede dyr.

Nok et eksempel på bortskjemte sønner av velferdsstaten som tror at tyngdeloven ikke gjelder for dem bare fordi de er fra Norge. De er oppdratt til at Norge er verdens rikeste og beste land, ergo kan de gjøre hva de vil.

Vil kaste norske jegere i fengsel etter ulovlig jakt. Angrende jegere ber New Zealand om unnskyldning

9 kommentarer:

  1. Herregud det er jo bare dyr. Var sikkert morro så lenge da varte.

    SvarSlett
  2. Herregud, det er jo bare dyr? har du mye mellom ørene eller?
    Det er akkuratt som en skulle sakt til deg "Herrgud, du er jo bare et stokk dumt menneske, er sikker moro å skyte deg." Det er desverre mennesker som deg som gir Norge verre og verre rykte ute i verden, dumme kort tenkte, egoistiske nordmenn, Som bare tenker på seg selv.
    Jeg er selv veldig glad i friluft og dyr, bare for observering av deres leve måte. Hadde jeg noen gang sett en gjeng tullinger gå rundt å drepe utrydningstruede dyr, hadde jeg sett svart. Og det tror jeg ca 98% av andre mennesker i dette landet hadde også. Hvertfall de som tenker lenger enn sin egen nesetupp.

    SvarSlett
  3. send faenskapet i fengsel i landet de jaktet i. de får følge reglene,de er trossalt gjester i et fremmed land. tullinger med våpen er en farlig kombinasjon.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. 95% av den norske befolkningen synes disse "jegerne" er idioter. De resterende 5% hører inn under samme klasse som de "staute jegere": Idioter!
    Fra universitetsmiljøet i Tromsø? Det skal bli ei god blanding av integritetløse fri for moral noksagter ut av denne bærmen til slutt. Fy fan å jeg ønsker de et trasig liv, resten av livet. Jepp, dette er en forbannelse.
    Forbannelsen kan bare oppheves ved at de gråtende reiser ned til new zealand og ber det nyzealandske folket om unnskyldning. Forbannade pakk!

    SvarSlett
  6. Redd verden haleluja.
    Fy faen folk er så blaute.
    Jeg gir vel faen i om noen skyter dyr som er "fredet".
    Tullete å lage så mye oppstyr over noe så lite betydningsfullt.
    Tobydude du må jo være noe a det mest homoseksuelle mennesket jeg har sett skrive.
    Nei det beste er om vi utrydder hele new zealand så slipper vi å tenke noe mere på det.
    PS: Belona er for svake og syke mennesker.

    SvarSlett
  7. Haha, Anonym. Vet du hva homofil er, eller? Ser ikke mye homofilt der tror jeg :/ Synd Norge har mennesker som deg, tror jeg hadde slått inn skallen på deg hadde jeg kjent deg.. Ganske hjerne løst det som kommer ut av deg.

    SvarSlett
  8. Norge verdens beste og rikeste land var det en vits eller din dust ta deg en tur ned i oslo nattestid eller spør banken din når du er blakk i utlandet pass på dyra og skuddpremie på sånne som deg skjønner jo ingenting du kommer du fra da stortinget og politiker rasshøl

    SvarSlett
  9. Gutta i Kongo er jo bra mennesker uansett hva de har gjort.send dem ned for en omgang juling og et par år inne duste hoder kaller jeg dem men det er klart kristin bånnulka og hasj røykende Jens dem liker sånt så dem utleverer vel ingen

    SvarSlett