torsdag 15. juli 2010

Norge raseres

Jens Stolteberg er flink til å drive miljøvern når han er på reise i Afrika og Sør-Amerika, der han statig snakker om at Norge bidrar til å redde regnskog. At fyren tror at Norge kan redde regnskog i Sør-Amerika synes jeg er ganske naivit. På hjemmebane er ikke miljøvern viktig - oljen skal opp så fort som overhodet mulig, pengene skal investeres i aksjer. Noe av det siste er at Hardanger skal ødelegges med kraftlinjer. SV de sitter og ser på. Er det ikke dobbeltmoral det kalles? Jens Stolteberg er en landsforræder.

Når det gjelder innvandring er det heller ingen bunn i disse menneskene. Siste er at dersom man er terrorist, så får man opphold.

VG 20100715: Gir opphold til radikale islamister

I Drammen flytter nordmenn flytter nordmenn fra området Fjell for å få ungene sine inn på skoler der det ikke er 75% innvandrere og fordi området er en utrivelig getto. Dette kommer til å skje flere steder. Nordmenn må selge for å komme seg unna områder overtatt av innvandrere. Dette skjer også i deler av Oslo, og ikke minst i områdene rundt byen. Skal vi stå og se på at dette skjer? Hva med å ta landet tilbake?

20100713: Drammens Tidende: Flytter datteren fra Fjell

Det er velkjent at norske kvinner må tåle overfallsvoldtekter i Det Nye Norge. Siste fra Bergen:
Bergens Tidende 20100713: - Han var så mye sterkere enn meg. Det sier den 30 år gamle kvinnen som ble forsøkt voldtatt natt til tirsdag.

Det står ikke i artikkelen om det var en innvandrer eller ikke - et tydelig tegn på at det var en innvandrer. Fordi i Norge er det slik at mostand mot innvandring sensureres. Folk er livredde for å bli kalt rasister. Da er det bedre å lukke øynene for realitetene og la Norge raseres.

Den dagen det ikke er like mye oljepenger og vi ikke kan betale oss ut av alle vanskelige situasjoner, og vi sitter med en massiv muslimsk / afrikansk befolkning blir det neppe like morsomt å bo her til lands.

25 kommentarer:

  1. Står i BT.no at det er en av utenlands opprinnelse på det forsøket på overfallsvoldtekt

    SvarSlett
  2. Helt enig i dine kommentarer! På tide at vi "tar landet tilbake". Hvordan vi skal gjøre det vet jeg ikke, men jeg registrerer at stadig flere nordmenn skjønner alvoret (bedre sent enn aldri) og tar til ordet for at vi nå må reversere den veldig ødeleggende spiralen som venstresiden av norsk politikk har igangsatt. Jeg tror etterhvert at ordet "rasist" ikke lenger får noen tyngde, for alle skjønner at det som egentlig ligger bak er "realist".

    SvarSlett
  3. Bra Blogg med en fin kombinasjon av meninger. Jeg deler mange av dine meninger...stå på

    SvarSlett
  4. De kristne kristnet landet vårt med sverd hvorfor kan ikke vi ta tilbake vårt land med gevær????

    SvarSlett
  5. Rent politisk så finnes det kun ett parti å stemme på i Norge, nemlig FrP. Ja, det er mange rare folk i ledergruppen i FrP, men de har i hvert fall en helt klar holdning til innvandring. En feilslått innvandringspolitikk vil Norge måtte leve med konsekvensene av for alltid, mens en feilslått finanspolitikk og/eller veipolitikk veldig enkelt kan korrigeres. Derfor, for våre barns fremtid, meld dere inn i FrP!

    SvarSlett
  6. Dette er ikke AP ansvar, det er deg, meg og alle andre nordmenn som stemmer AP inn i posisjon. AP har i sitt program at Norge skal være ledene mottaksland i forhold til innvandring og asyl politik.
    Så når det norske folk stemmer SV, SP og AP så er dette konsekvensen.

    SvarSlett
  7. FrP står langt fra meg politisk i mange saker. Men akkurat her er de jammen meg det fornuftige.

    Men så gikk det da seg slik til at AP, før valget, lovet bot og bedring. De kom med løfter om en “streng og rettferdig” asylpolitikk. Og jeg fikk 5-på. Og hjalp til å gi de fire nye år.

    Den nye asylpolitikken deres er verken streng eller rettferdig. Den er ikke streng, da vi ikke tar inn 4%, eller 8% mer enn Danmark. Vi tar inn 436% mer.

    Og den er ikke rettferdig, når somaliere, i motsetning til alle andre grupper, har over 90% sjanse for å få innvilget asyl. Grunnlag? Ofte er det nok at det foregår kjønnslemlestelse der de bor. Hva gjør de når de har fått asyl? Mange reiser til somalia i ferier, og mange kjønnslemlester ungene.

    Jeg stoler ikke på AP mer. De har misbrukt tilliten min totalt.

    Fool me once.
    Shame on you.
    Fool me twice…

    SvarSlett
  8. jiiipi, endelig, vi trengte enda flere terrorister i norge, ska vi ikke brenne ned krikene våre og pute opp mosker, og putte hodene i sanda, nei, stemmer d, er d vi holder på med.
    noen som har vært i oslo i d siste, er det noen norske folk igjen der?

    SvarSlett
  9. fordi faenskapet satt i system så radikaliserer fitteregjeringen det norske folk som i utgangspunktet var et rolig folk. FAENSKAP FRA HELVETES AP ROTTER SOM SELGER PARTIPOLITIKKEN SIN FOR MAKT!!!

    SvarSlett
  10. når jeg kom hjem med fly så ble jeg møtt fra hovedflyplassen inn til hovedstaden en svær moskee...!!!! Hva har skjedd i dette landet da? Så hva har skjedd når en svær bygning etter norges mest traffikerte vei er en moskee i norge??! HALLO!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  11. Har ikke hørt noe fra Oslo folket på lang tid, med unntak av muslimer da.

    SvarSlett
  12. Det går direkte til Helvete med dette engang så stolte landet vårt.

    Trist men sant.

    De som styrer, er dessverre dumsnille, evneveike fjotter, uten evne til å se hva som er i ferd med å skje.

    Enn så lenge så kan man jo flytte ut av Oslo for å slippe unna den verste bermen av apekatter som gradvis eter seg utover fra Tøyen/Grønland/Holmlia og rundt i hele Oslo-området, og forpester borettslag, kjøpesentre og fri-arealer med sitt motbydelige, unødvendig høylytte og forsøplende nærvær.

    Når var det at det norske folk ble forespurt av våre folkevalgte om det var greit å slippe alt som er av terrorister, tjuvradder, voldtekstmenn og andre svartinger innover lande-grensene, langt LANGT utover vår evne til å integrere????

    Jeg må ha gått glipp av den avstemmingen...

    Nå er det dessverre for sent.

    Store deler av Oslo er allerede tapt, andre områder begynner også å merke plagene og symptomene,
    og politikerne fortsetter å bøye seg fram, dra ned buksa, stikke rumpa fram på vegne av det Norske folk, og si "kjør'n inn" til alt som er av pakk som velter inn i Norge.

    De som bygde opp dette landet må jo vri seg i graven over disse talentløse skolebenk-politikerne og deres skakkjøring av deres store stolthet.

    Tragisk.

    SvarSlett
  13. Jeg kan si att jeg flyttet fra Oslo,Oslo har blitt forsøple og en ghetto takket være styring systemet her til lands

    Nå har European Commission against Racism and Intolerance publisert sin fjerde rapport om Norge.

    Rapporten omhandler i detalj alle punkter som meningspolitiet i ECRI mener at de norske myndighetene må innføre for å tekkes våre nye norske nordmenn.

    Pussig nok så hverken Stoltenberg eller Støre noe valgkamppotensiale i å fortelle velgerne om rapportens velsignelse og innhold før Stortingsvalget; det var kanskje ikke alt som var spiselig for en gjennomsnittsvelger.

    Noen eksempler:

    - rekruttering til politiet må gjenspeile mangfoldet
    - pressen skal ikke rapportere negativt om innvandrere, uansett hva de måtte foreta seg
    - det skal drives aktiv overvåkning av Internett-fora
    - det skal etableres egne aktorer hos statsadvokatembetene som er øremerket for hatkriminaltet
    - Likestillingsombudet skal fastsette erstatning til påståtte rasismeofre
    - norske dommere skal instrueres om internasjonale retningslinjer for anti-diskriminerende ytringer
    - norsk Høyesterett skal svinebindes, ved at lovverket endres til hardere straffereaksjoner for krenkende ytringer. Prinsipp: den krenkede skal selv avgjøre om han er krenket
    - det skal innføres særlige tiltak for å motvirke manifestasjoner av islamofobi og antisemittisme.
    - rekruttering og utdanning av journalister skal foretas etter et silingsprinsipp
    - at politi og tollere ikke skal stoppe innvandrere for kontroller
    - at det må investeres mer i boliger for innvandrere

    osv.

    Norske myndigheter overvåkes kontinuerlig i forhold til innføring av de tiltak ECRI krever, og får to år på seg før neste kontroll finner sted.

    Jeg vil i grunne oppfordre alle med politisk interesse om å lese denne rapporten, uavhengig av eget politisk standpunkt.

    Så kan vi jo få mer prinsipielle kommentarer etterpå, som om det er riktig at en overnasjonal EU-nær organisasjon skal overprøve våre egne myndigheter og domstoler i forhold til lover og regler innad i Norge, og i tilfelle, hvilket mandat denne organisasjonen har ?

    Hvilken hensikt har det i det hele tatt å velge politikere til Tinget, dersom demokratisk ulegitimerte organisasjoner i utlandet skal definere norske lover og regler ?

    Kort sagt; er dette det Norge som vi er tjent med, som skisseres i rapporten?


    http://www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/Country-by-country/Norway/NOR-CbC-IV-2009-004-NOR.pdf

    http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=44&ThreadID=293641&page=1#item4713306

    SvarSlett
  14. Nå har European Commission against Racism and Intolerance publisert sin fjerde rapport om Norge.
    Rapporten omhandler i detalj alle punkter som meningspolitiet i ECRI mener at de norske myndighetene må innføre for å tekkes våre nye norske nordmenn.
    Pussig nok så hverken Stoltenberg eller Støre noe valgkamppotensiale i å fortelle velgerne om rapportens velsignelse og innhold før Stortingsvalget; det var kanskje ikke alt som var spiselig for en gjennomsnittsvelger.
    Noen eksempler:
    - rekruttering til politiet må gjenspeile mangfoldet
    - pressen skal ikke rapportere negativt om innvandrere, uansett hva de måtte foreta seg
    - det skal drives aktiv overvåkning av Internett-fora
    - det skal etableres egne aktorer hos statsadvokatembetene som er øremerket for hatkriminaltet
    - Likestillingsombudet skal fastsette erstatning til påståtte rasismeofre
    - norske dommere skal instrueres om internasjonale retningslinjer for anti-diskriminerende ytringer
    - norsk Høyesterett skal svinebindes, ved at lovverket endres til hardere straffereaksjoner for krenkende ytringer. Prinsipp: den krenkede skal selv avgjøre om han er krenket
    - det skal innføres særlige tiltak for å motvirke manifestasjoner av islamofobi og antisemittisme.
    - rekruttering og utdanning av journalister skal foretas etter et silingsprinsipp
    - at politi og tollere ikke skal stoppe innvandrere for kontroller
    - at det må investeres mer i boliger for innvandrere
    osv.
    Norske myndigheter overvåkes kontinuerlig i forhold til innføring av de tiltak ECRI krever, og får to år på seg før neste kontroll finner sted.
    Jeg vil i grunne oppfordre alle med politisk interesse om å lese denne rapporten, uavhengig av eget politisk standpunkt.
    Så kan vi jo få mer prinsipielle kommentarer etterpå, som om det er riktig at en overnasjonal EU-nær organisasjon skal overprøve våre egne myndigheter og domstoler i forhold til lover og regler innad i Norge, og i tilfelle, hvilket mandat denne organisasjonen har ?
    Hvilken hensikt har det i det hele tatt å velge politikere til Tinget, dersom demokratisk ulegitimerte organisasjoner i utlandet skal definere norske lover og regler ?
    Kort sagt; er dette det Norge som vi er tjent med, som skisseres i rapporten?
    http://www.coe.int/t/dghl/monitoring/ecri/Country-by-country/Norway/NOR-CbC-IV-2009-004-NOR.pdf
    http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=44&ThreadID=293641&page=1#item4713306

    SvarSlett
  15. Det er her i mine trakter fremmet forslag om en ny type borgervern. Det går ut på å egenhendig samle seg, reise til Oslo, innta Stortinget og regelrett KASTE REGJERINGEN UT!!
    Regjeringen er korrupt, de har ikke engang folket med seg! Hvem stemte disse folka inn på nytt!? Penger, makt og penger. Men snart har ikke engang Stoltenberg noe han skulle ha sagt!!

    SvarSlett
  16. Den dagen det smeller i Norge nærmer seg nå med stormskritt.
    Jeg håper at det finnes noen ekte nordmenn og -kvinner som ser dette klart nok til at de forstår hvor viktig det er å være forberedt på den dagen.
    Finn ut hvor de oppholder seg, infiltrer, saboter, vis jævlene at det finnes mange i Norge som ikke er villig til å la seg plyndre av drittsekker som kommer, ikke bare for å sluse muslimer inn og penger ut av landet, og de tar seg inn i styre og stell. Skap splid dem imellom. Gjør det slik at de finner det såpass ubehagelig og farlig å være i Norge / Skandinavia / Europa at de faktisk vil velge å dra til midtøsten.
    Vær systematisk, dyktig, snedig og utspekulert. Organiser og engasjer.
    For når situasjonen når kritisk masse, er det for sent å gjøre noe. Da blir man forferdelig blek om nebbet.

    SvarSlett
  17. er helt enig...forlat AP og gaa til FrP.Jeg er ikke helt enig med Frp med jeg velger heller den med minst onder en AP som vi alle vet er helt paa trynet.

    SvarSlett
  18. selefi
    Pålogget

    111 innlegg
    18 anbefalinger

    /* */
    Jeg oppfordrer deg til å stikke hodet ditt der hvor sola ikke skinner din perverse hedenske selvforherligende jævel. Ja min hjerne er vasket, men hva med din er den fortsatt skitten? Jeg skal snylte på dere så lenge det er puls i meg og med disse pengene skal jeg jobbe for sharia over hele verden deriblant Norge. Hva sier du til det din gnager?

    Neste innlegg:

    Ikke nok med at kuffarene har drept våre brødre, våre søstre, våre barn og våre lærde nå angriper dem profeten Muhammed alejhi selam med allt de har disponibelt støttet selfølgelig av den norske stat og media. Aldri vil de klare å slukke Allahs lys. Vi var helt oppe i wien, Allahs lov regjerte, men nå er vi et sted vi aldri har vært før. Aldri har muslimer vært så undertrykket sån som vi er nå. Historien viser også at muslimer tidligere har vært undertrykket, men dette har aldri vart i mer en ca.100 år. Det er ca.100 år siden det osmanske riket falt, og inshaallah så vil vår generasjon heise opp det svarte flagget igjen. Herlig skal det være å se dere i ydmykhet betale jizyan og herlig skal det være å se dere slippe vei for muslimene. la hawla wa la kuwa ilah billah


    http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=44&ThreadID=294980&page=3#item4742261


    Han er i det minste ærlig....

    SvarSlett
  19. Har vi ikke nok elendighet i dette landet nå da? Er vi nødt til å ta inn flere utlendinger når vi ikke er i stand til å ta oss av de som har kommet...? Er vel ikke lenge før det blir Borgerkrig i dette landet.

    SvarSlett
  20. Noen linker:
    http://imittsverige.blogspot.com/2010/01/jihad-i-malmo-avslojar-de-iranska.html

    http://imittsverige.blogspot.com/

    SvarSlett
  21. Herregud, nei, "folk er redde for det de ikke kjenner". HVOR LENGE SKAL VI LESE DETTE NONSENSET? Jeg er da ikke en idiot! Jeg kjenner da for helvete mange innvandrere, jeg er da bereist i verden, jeg har da adgang til tv, radio og internett, jeg har hundrevis av bøker fra ulike land og kulturer. Jeg trenger ikke en pakistansk familie i nabolaget for å "kjenne" en innvandrer! Det handler om at det sakte men sikkert blir 2 så 4 så 8 og så videre. Slik vi har sett det på Holmlia, på Romsås, på Grunerløkka...det som startet som noe "spennende" og "nytt", utartet seg etter noen tiår seg til en ren overtakelse av alt som het fellesområder, offentlige tjeneste-etater og helse og skolevesen. Fra å ha 1-2 fremmedkulturelle i min klasse, så var det plutselig over halvparten av klassen! Bare på noen få år. Nærbutikken ble plutselig ikke "matsenteret", men ali's mat og fruktbutikk. Lekeplassen ble plutselig "dems", og fotball-laget mitt hadde på slutten ikke en eneste norsk spiller utenom meg.

    Så, å angripe folk på Oslo vest, som i gjennomsnitt har høyest utdannelse, tjener mest og lever lengst for å være "redde" og "uvitende", er som å kalle en hund for en hest. Det henger ikke på greip. De er fullstendig klar over hva som kommer til å skje og de vet meget godt hva konsekvensene vil bli hvis de fremmedkulturelle får et fotfeste i deres bydel/boområde. Jeg vet godt hva som skjedde i mitt boområde etter at det fikk et flertall av fremmedkulturelle i borettslaget. Bråk, forsøpling, tyverier, ingen som møtte opp på dugnad, politibiler på nattestid som patruljerte, slåssing på fotballbanen om hvem som vant kampen, trusler om bank og vold hvis vi "nordmenn" ikke holdt kjeft eller så for lenge på våre nye naboer. Ordet rasist var hyppig brukt hvis man hadde noe å debattere som de nye naboene ikke var enige i, og som stoppet enhver konstruktiv debatt om hvordan livet skulle fortone seg for beboerne.

    Så, til artikkelforfatter og de som måtte like å leve i et flerkulturellt paradis, nyt det! Men ikke prakk det på andre som ikke vil ha det og skjul det under gamle og utbrukte fraser som "ignoranse", "rasisme" eller "uvitenhet". Det er ingen av delene. Folk har en rett til å bo og være rundt sine egne i fred og ro. Og du vet det har gått for langt, når tilogmed innvandrerne selv flytter ut fra sine egne områder på grunn av hvordan det har blitt der! Og artikkelforfatter prøver å si at det er NORDMENN SIN SKYLD FORDI VI IKKE VIL HA DEM DER VI BOR!! Det er jo helt høl i huet!!

    Jeg vil ikke bruke min VERDIFULLE tid på høre innvandrerunger skråle og bråke døgnet rundt, jeg vil ikke måtte hente tilbake hagemøbler hos naboen som han stjal "fordi han så dem først" fra fellesområdet, jeg vil ikke måtte lukte curry i oppgangen hver gang jeg kommer hjem fra jobb, jeg vil ikke måtte se søppelposer bli kastet ut fra vinduet på gaten når jeg sitter på balkongen og slapper av, jeg vil ikke måtte ta med sykkelen inn i leiligheten hver dag fordi den blir stjålet i fellesgangen (MED LÅS), jeg vil ikke måtte sitte og se to storfamilier brake sammen en lørdag formiddag på fotballplassen med planker og stein på grunn av en familiefeide, jeg vil ikke høre afrikansk trommedans på rekkehuset over gata med dusinvsi av afrikanere i fargesprakende kostymer hver gang de feirer en av sine begivenheter, jeg vil ikke høre at jeg skal bli drept med maskingevær når jeg passerer innvandrere på fotballplassen på vei hjem fra jobb, jeg vil ikke måtte forklare politipatruljebilen om at jeg ikke veit hvem som skjøt han ene pakistaneren på senteret på lørdag kveld når jeg går hjem med matverer fra butikken.

    SvarSlett
  22. Del 2
    JEG VIL IKKE HA FREMMEDKULTURELLE NABOER FRA DEN TREDJE VERDEN!!!

    Og jeg vil ha meg frabedt av journalistiske bedrevitere som skal vinkle artikler mot nordmenn som ønsker en bedre hverdag for seg og sine og "analysere" meg ihjel og finne på nye unnskyldning hvorfor det flerkulturelle eksperimentet ikke fungerer!
    http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=44&ThreadID=289684&s=1&page=2

    SvarSlett
  23. Enn så lenge er det jo mulig å flytte til steder med få innvandrere, men hva gjør man når også den blokka man har flyttet til fylles opp med muslimer som overtar fellesområdene, for det gjør de virkelig. Ikke bare rundt blokka, men i skogsområdene rundt og i parker. En gang satt jeg på en benk og hvilte meg på en tursti i Drammen. Plutselig var jeg omringet av en gjeng med kvinner med skaut på hodet, mener det må ha vært tyrkere, som satte seg ned og stirret på meg, og da jeg reiste meg stormet de til benken. De er så mange, og nordmenn tusler ofte alene.

    SvarSlett
  24. Jeg skulle ønske at vi kunne kaste ut alle idiotene av landet. Men problemet ville vært at det hadde blitt så ensomt for meg.

    SvarSlett
  25. Merkelig så upopulær Stoltenberg er så sitter han fremdeles ved roret!?

    SvarSlett