tirsdag 5. oktober 2010

4 overfallsvoldtekter: Sentrum, Frogner, Bislett, Majorstua

Trebarnsfar (27) fra Togo tiltalt. Han er tidligere dømt for voldtekt og voldtektsforsøk i Finland. I retten erkjenner han å ha brutalt voldtatt fire norske kvinner, fra høsten 2007 til vinteren 2008.

Under etterforskningen av voldtekten i Kirkeveien sikret politiet seg fingeravtrykk av den antatte gjerningsmannen på et vannglass. I registre fra Kripos fikk politiet opp navnet på 27-åringen. Der står han registrert som asylsøker. Han ble internasjonalt etterlyst, og senere sporet opp i et fengsel i Finland. Der sonet 27-åringen en dom for voldtekt og voldtektsforsøk. Finsk politi oversendte togoleserens DNA-profil, og gjennom DNA kunne Oslopolitiet knytte ham til de fire voldtektene i Oslo. 30. september 2009 blir han løslatt i Finland. Samme dag pågripes han av norsk politi. Dagen etter blir han fremstilt for varetektsfengsling i Oslo tingrett. 27-åringen har sittet i varetekt siden.

* Jeg forstår ikke hvordan norske myndigheter kan slippe all dritten inn i landet. Norske kvinner betaler prisen for våre myndigheters naive og feilslåtte innvandringspolitikk.

* Neste gang er det kanskje din datter som voldtas av en neger. På Majorstua. Eller Frogner. Eller Bislett. Dette er beste vestkant. På tide at folk våkner.

* Fire liv for alltid preget. Hvor mange flere har denne negeren voldtatt? Den dagen oljepengene er færre og man ikke kan betale seg ut av enhver knipe vil ansvarlige politikere stilles til ansvar for disse hendelsene.

Natt til 28. oktober 2007. Oslo sentrum, i et smug eller en bakgård.
Togoleseren og kvinnen kom tilfedigvis i prat. Kvinnen gråt og og spurte om han hadde fyr til sigaretten hennes. Mannen ga henne en lighter, og de to satt seg ned for å prate i et smug. Togoleseren er en høy og kraftig neger. Da hun etter en stund skal ha reist seg for å dra hjem til en kamerat, dro han henne ned igjen mot bakken.
Med fast grep tok han tak i kvinnen med begge armene, la henne med ansiktet ned mot bakken, liggende på magen. I kampen som oppsto, smeller han hodet hennes mot asfalten når hun kjemper imot. Etter dette fullbyrdet han voldtekten og forlot stedet.

Tidlig på morgenen søndag 18. november 2007. Frogner i Oslo, Drammensveien, en gangtunnel eller undergang. Kvinnen (jenta) er 17 år.
Kvinnen var på vei til en kamerat for å se en film. Hun fant ikke fram til den aktuelle adressen, og spurte derfor den togolesiske mannen, som hun traff tilfeldig på gaten, om han kjente til adressen. Det sa han at han gjorde, og han tilbød seg å vise henne veien. Han ledet henne til en gangtunnel. Mens kvinnen var på telefonen med kameraten som beskrev veien for henne, slo den tiltalte mannen til.
- Han slo meg hardt i ansiktet med knyttet neve. Deretter dro han meg etter håret inn i et hjørne i tunnelen. Han truet med å drepe meg hvis jeg ikke tok av meg klærne. Jeg hadde fortsatt telefonkontakt med kameraten min da han angrep meg, og han har senere fortalt at han hørte et skrik i telefonen, forklarer kvinnen i retten.
Gjerningsmannen tvang seg deretter til samleie med den unge jenta.
Med blod i ansiktet og en ødelagt nese, etter knytteneveslaget til gjerningsmannen, traff hun kameraten sin på gaten, ikke langt fra åstedet. Han var bekymret etter å ha hørt skriket over telefonen, og hadde gått ut for å lete etter henne. Sammen kjørte de til voldtektsmottaket.
Kort tid etter hendelsen slet den da 17 år gamle jenta med en del angst. Hun fikk bilder i hodet av den grufulle hendelsen, var redd for å gå ut i mørket og hun ble skeptisk overfor mørkhudede menn. Men det verste var frykten for å ha blitt smittet med seksuelt overførbare sykdommer.
- Ja, jeg var redd for at jeg kunne være smittet. Særlig da jeg fikk HIV-medisiner mens jeg ventet på resultat om jeg var smittet eller ikke, forklarer 20-åringen.


Natt til 20. januar 2008. Vår Frelsers Gravlund i Oslo. En 27 år gammel kvinne.
Kvinnen hadde vært ute på byen og gått til fots hjemover fordi hun ikke hadde penger til taxi. Ved Vår Frelsers Gravlund skal hun tisse og gjør dette bak en busk.
Togoleseren forklarer: - Jeg så at hun satt på bakken, og allerede hadde buksen åpen. Jeg dyttet henne ned og la meg over henne. Hun hadde ansiktet mot bakken. Jeg åpnet buksen, og tvang henne til å ligge med meg. Hun prøvde å rope, men ingen hørte henne, sa han i retten.
Kvinnen som ble voldtatt forklarte i retten før helgen at han puttet jord i munnen hennes da hun forsøkte å rope etter hjelp.
- Jeg fikk panikk da jeg fikk jord i munnen. Jeg klarte ikke å puste, og kjempet imot. Akkurat da var dødsangsten sterkere enn selve voldtekten, sier kvinnen.
Gjerningsmannen forsvant deretter fra stedet. Den eneste beskrivelsen kvinnen i 30-årene (27 på gjerningstidspunktet) husker av ham, er en mørkhudet hånd.
Ifølge tiltalen har kvinnen som en direkte følge av overgrepet utviklet en alvorlig psykisk lidelse.
- Jeg var ekstremt fortvilet og lei meg. Jeg gråt mye, følte veldig skyldfølelse fordi jeg hadde gått hjem fra byen og for at jeg gikk for å tisse på gravlunden, sier kvinnen.

Natt til lørdag 16. februar 2008. I en leilighet i Kirkeveien i Oslo. Kvinne i 40-årene voldtatt i egen leilighet, Majorstua.
I en leilighet i Kirkeveien i Oslo natt til lørdag 16. februar 2008 skal 27-åringen ha slengt en kvinne ned på senga. En pute ble presset mot kvinnens hode, og hun oppga all motstand i frykt for sitt eget liv. 27-åringen skal deretter ha tvunget henne til samleie.


* Nå sitter negeren i retten og trygler om tilgivelse. Patetisk.


VG 20101004: Ropte prostituert etter kvinne før voldtekt ** Innrømmer fire grove voldtekter ** Trygler ofrene om tilgivelse

VG 20101001: Krevde å få se voldtektsmannen i øynene - Den verste straffen for ham, er å se oss han har skadet

VG 20101004: Voldtektstiltalt (27) tryglet om tilgivelse ** - Jeg er skamfull ** Tiltalt for fire voldtekter ** Offer fnyser av tryglingen

- To menn siktet for åtte voldtekter og voldtektsforsøk i Oslo. To menn er varetektsfengslet, siktet for å stå bak til sammen fem voldtekter og tre voldtektsforsøk i hovedstaden.
SIKTET FOR GRAVLUND-VOLDTEKT: Natt til søndag 20. januar 2008 ble en kvinne voldtatt inne på Vår Frelsers gravlund i Oslo. En av mennene er blandt annet siktet for å stå bak denne ugjerningen.


Siste nå er at negeren har funnet på at grunnen til at han voldtar og nesten dreper kvinner er fordi en woodo-heks har kastet en forbannelse over han. Men nå har han via telepatisk kontakt fått informasjon om at heksen er død, og da kommer han ikke til å voldta mer. Derfor bør han jo frifinnes.

Det blir spennede om den norske dommerstanden, der det befinner seg mange 68-åttere med sosialistiske sympatier, svelger denne forklaringen. Muligens finner de han skyldig og dømmer han til 1 års fengsel, slik de vanligvis gjør. Norsk rettsvesen, med sitt manglende vern for kvinner og barn, gjør Norge til et paradisk for voldtektsmenn og pedofile. Det er sannsynligivis derfor utskudd som denne togoleseren søker seg hitover.

Det hadde også vært spennende å vite hvor mye penger denne togoleseren koster norske skattebetalere, sånn totalt sett. Feilslått innvandringspolitikk og snillistisk kriminalpolitikk fører sånne som denne negeren hit til lands. Til "glede" for norske skattebetalere som må finansiere pakket.

VG 20101007 Serievoldtektsmann: - Jeg ble styrt av en voodoo-heks. Rettssakkyndige vurderer tiltalte som strafferettslig tilregnelig

Syv års forvaring fikk han. Ofrene synes straffen er alt for mild, noe jeg er enig i. 15 til 20 års forvaring burde det vært. Men som vi får demonstrert gang på gang - i norsk rettsvesen har ikke kvinner og barn særlig stor grad av beskyttelse. Voldtekt, incest, barnedrap osv straffes latterlig lavt.

VG 20101014 Sju års forvaring for serievoldtektsmann. Ofrene mener dommen er for mild

4 kommentarer:

  1. Hvor er en naken greve som kan jage denne mannen med øks når vi trenger ham?

    SvarSlett
  2. Ja det er patetisk. men i Norske fengsel har mann så bra ,så bra, at mange vil ditt. du for mat, tv, pc, utdannelse... k meir kan ein ynskje seg. eg er sjølv invandrar,med den forsjellen at eg jobber hard for den daglige brød,og for å gjere ein innsats for samfunnet som har tatt meg imot. i mange saker har eg taieplikt, men Herre Gud eg er så frustrert ,forbauset og sint på mundigheitene. dei skal streke seg til de grader for forbrutarar at det er skremande. eg lyrer på k tid nors befolkning skal Våkne opp for å ta vare på sine tradisjoner, kultur, og befolkning. eg er forbauset at norman har ein så sterk og stort munkurv at det er verre enn i Sovjet tiden. Skremande. Forstår veldig godt at nokon er beskumret at islam skal ta over. D gjer dei sikert. det er derres mål. Eg har hørt mange norske som forteler at dei har blitt rassiste på grunn av muslimer .

    SvarSlett
  3. negeren!? det viser hvor ustabig bloggeren også er. hudfargen har vel ikke noe med saken,vi må ikke glemme norske mannfolk ligger på toppen i konedrap.bare å lese statestikken.
    over til kvinnene,det er ingen synd på denne mannen,han børde fått strengere straff,han er en fare for samfunnet,og bør sperres inne 4ever.må inrømme norske straffes er for lave,de bør minst dobles,slike bør også tvangssendes etter soning,ta fra han statsborgeskapet,og spark han ut av norge. slike ødlegger for andre innvandrere.afrikanere er stort problem,og bør derfor jobbes hardt for å intigrere ,mydighetene bør stille strenge krav,dette folkeslaget er det lateste i norge,derfor bør mydighetene ta fatt i problemet raskt.

    SvarSlett
  4. ja norske menn er like ille når det kommer til mishandling og terror av norske kvinner og barn. Man må også huske på at det er norske menn som har laget disse lovene, i sin favør!!!!

    Kvinner HAR RETT til å kappe av alle menn horepikken sin!!!!!!!

    SvarSlett